Jump to content
Geplaatst:
comment_1383630

Hey daar ben ik weer.

Kijk, ik heb een script, maar die noobie spawn vind ik niet leuk.

het liefst wil ik mijn poppetjes laten spawnen bij mijn zelf gemaakte base.

Ik heb als /save new noobie spawn gedaan.

Dus ik heb de addplayerclass, nu nog weten waar ik hem moet plaatsen en klaar :)

wie weet waar ik hem kan plaatsen? :D

dankjewel! :D

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1383632

Zo moeilijk is het toch niet om tutorials te lezen? In een ander topic heb ik je al eens een link gegeven naar Sandra's beginnerstutorials, waar dat haarfijn in staat uitgelegd. Kom je er hier op GTAForum niet uit, lees dan de SA-MP wiki. Hier staat alle informatie op die je nodig hebt. SA-MP wiki link. Deze is wel in het Engels, maar als je geen Engels kan kan je ook niet scripten.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1383649
Zo moeilijk is het toch niet om tutorials te lezen? In een ander topic heb ik je al eens een link gegeven naar Sandra's beginnerstutorials, waar dat haarfijn in staat uitgelegd. Kom je er hier op GTAForum niet uit, lees dan de SA-MP wiki. Hier staat alle informatie op die je nodig hebt. SA-MP wiki link. Deze is wel in het Engels, maar als je geen Engels kan kan je ook niet scripten.

Eh, 9 op engels? :puh:

Geplaatst:
comment_1383705

Zet ze onder de:

public OnGameModeInit()

Bijvoorbeeld:

public OnGameModeInit()
{
// Don't use these lines if it's a filterscript
SetGameModeText("Blank Script");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1383709
Zet ze onder de:

public OnGameModeInit()

Bijvoorbeeld:

public OnGameModeInit()
{
// Don't use these lines if it's a filterscript
SetGameModeText("Blank Script");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}

AddPlayerClass(Peds[0],2048.4731,59.3009,183.9650,0.0,0,0,0,0,0,0);

Ik heb alle characters, hoe IDK.. ik heb dit (zie boven) wat is dat nou weer?

Geplaatst:
comment_1384253
Zet ze onder de:

public OnGameModeInit()

Bijvoorbeeld:

public OnGameModeInit()
{
// Don't use these lines if it's a filterscript
SetGameModeText("Blank Script");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}

AddPlayerClass(Peds[0],2048.4731,59.3009,183.9650,0.0,0,0,0,0,0,0);

Ik heb alle characters, hoe IDK.. ik heb dit (zie boven) wat is dat nou weer?

Heb je geen Debug? Dan naar een plek gaan en /save doen.. Dan gewoon de lijn uit de savedpositions halen en erin zetten..

Geplaatst:
comment_1384345
Heb je geen Debug? Dan naar een plek gaan en /save doen.. Dan gewoon de lijn uit de savedpositions halen en erin zetten..
Ik heb als /save new noobie spawn gedaan.

Dus ik heb de addplayerclass, nu nog weten waar ik hem moet plaatsen en klaar :)

;)

/save kan trouwens ook buiten de debug, als je in een server zit en je doet /save <commentaar> werkt het ook :Y.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1384390
Zet ze onder de:

public OnGameModeInit()

Bijvoorbeeld:

public OnGameModeInit()
{
// Don't use these lines if it's a filterscript
SetGameModeText("Blank Script");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}

AddPlayerClass(Peds[0],2048.4731,59.3009,183.9650,0.0,0,0,0,0,0,0);

Ik heb alle characters, hoe IDK.. ik heb dit (zie boven) wat is dat nou weer?

Heb je geen Debug? Dan naar een plek gaan en /save doen.. Dan gewoon de lijn uit de savedpositions halen en erin zetten..

al geprobeerd, geeft geen zin, ik blyf daar spawnen

Geplaatst:
comment_1384502

Jullie zitten verkeert te kijken, zoek voor 'gRandomPlayerSpawns', zal er waarschijnlijk zo ongeveer uit zien:

new Float:gRandomPlayerSpawns[1][3] = {
{-2720.4583,-317.6606,7.8438}
};

Bewerkt: door D-V-D-K

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1385115
Jullie zitten verkeert te kijken, zoek voor 'gRandomPlayerSpawns', zal er waarschijnlijk zo ongeveer uit zien:

new Float:gRandomPlayerSpawns[1][3] = {
{-2720.4583,-317.6606,7.8438}
};

Oke, maar nu wil ik ze daar laten spawnen,

Met deze code, zou jij die om willen setten?

CODE: AddPlayerClass(264,1272.5010,-2048.4731,59.3009,183.9650,0,0,0,0,0,0); // new noobie spawn

Geplaatst:
comment_1385177
new Float:gRandomPlayerSpawns[1][3] = {
{1272.5010,-2048.4731,59.3009}
};

Dankje, maar hoe deed je dat nou dan?

Hoe zette je dat om?

Kijk en vergelijk:

AddPlayerClass(SkinID, X, Y, Z, Angle, Wapen1, Ammo1, Wapen2, Ammo2, Wapen3, Ammo3);

new Float:gRandomPlayerSpawns[1][3] = {
{X, Y, Z}
};

X, Y en Z kopiëren ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.