Geplaatst: 16 juni 200915 jaren comment_1383630 Hey daar ben ik weer. Kijk, ik heb een script, maar die noobie spawn vind ik niet leuk. het liefst wil ik mijn poppetjes laten spawnen bij mijn zelf gemaakte base. Ik heb als /save new noobie spawn gedaan. Dus ik heb de addplayerclass, nu nog weten waar ik hem moet plaatsen en klaar wie weet waar ik hem kan plaatsen? dankjewel!
Geplaatst: 16 juni 200915 jaren comment_1383632 Zo moeilijk is het toch niet om tutorials te lezen? In een ander topic heb ik je al eens een link gegeven naar Sandra's beginnerstutorials, waar dat haarfijn in staat uitgelegd. Kom je er hier op GTAForum niet uit, lees dan de SA-MP wiki. Hier staat alle informatie op die je nodig hebt. SA-MP wiki link. Deze is wel in het Engels, maar als je geen Engels kan kan je ook niet scripten.
Geplaatst: 16 juni 200915 jaren Auteur comment_1383649 Zo moeilijk is het toch niet om tutorials te lezen? In een ander topic heb ik je al eens een link gegeven naar Sandra's beginnerstutorials, waar dat haarfijn in staat uitgelegd. Kom je er hier op GTAForum niet uit, lees dan de SA-MP wiki. Hier staat alle informatie op die je nodig hebt. SA-MP wiki link. Deze is wel in het Engels, maar als je geen Engels kan kan je ook niet scripten. Eh, 9 op engels?
Geplaatst: 16 juni 200915 jaren comment_1383705 Zet ze onder de: public OnGameModeInit() Bijvoorbeeld: public OnGameModeInit() { // Don't use these lines if it's a filterscript SetGameModeText("Blank Script"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; }
Geplaatst: 16 juni 200915 jaren Auteur comment_1383709 Zet ze onder de:public OnGameModeInit() Bijvoorbeeld: public OnGameModeInit() { // Don't use these lines if it's a filterscript SetGameModeText("Blank Script"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } AddPlayerClass(Peds[0],2048.4731,59.3009,183.9650,0.0,0,0,0,0,0,0); Ik heb alle characters, hoe IDK.. ik heb dit (zie boven) wat is dat nou weer?
Geplaatst: 16 juni 200915 jaren comment_1383821 Dan verander je simpelweg de coördinaten van de spawn.
Geplaatst: 16 juni 200915 jaren comment_1384253 Zet ze onder de:public OnGameModeInit() Bijvoorbeeld: public OnGameModeInit() { // Don't use these lines if it's a filterscript SetGameModeText("Blank Script"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } AddPlayerClass(Peds[0],2048.4731,59.3009,183.9650,0.0,0,0,0,0,0,0); Ik heb alle characters, hoe IDK.. ik heb dit (zie boven) wat is dat nou weer? Heb je geen Debug? Dan naar een plek gaan en /save doen.. Dan gewoon de lijn uit de savedpositions halen en erin zetten..
Geplaatst: 17 juni 200915 jaren comment_1384345 Heb je geen Debug? Dan naar een plek gaan en /save doen.. Dan gewoon de lijn uit de savedpositions halen en erin zetten.. Ik heb als /save new noobie spawn gedaan.Dus ik heb de addplayerclass, nu nog weten waar ik hem moet plaatsen en klaar /save kan trouwens ook buiten de debug, als je in een server zit en je doet /save <commentaar> werkt het ook .
Geplaatst: 17 juni 200915 jaren Auteur comment_1384390 Zet ze onder de:public OnGameModeInit() Bijvoorbeeld: public OnGameModeInit() { // Don't use these lines if it's a filterscript SetGameModeText("Blank Script"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } AddPlayerClass(Peds[0],2048.4731,59.3009,183.9650,0.0,0,0,0,0,0,0); Ik heb alle characters, hoe IDK.. ik heb dit (zie boven) wat is dat nou weer? Heb je geen Debug? Dan naar een plek gaan en /save doen.. Dan gewoon de lijn uit de savedpositions halen en erin zetten.. al geprobeerd, geeft geen zin, ik blyf daar spawnen
Geplaatst: 17 juni 200915 jaren comment_1384502 Jullie zitten verkeert te kijken, zoek voor 'gRandomPlayerSpawns', zal er waarschijnlijk zo ongeveer uit zien: new Float:gRandomPlayerSpawns[1][3] = { {-2720.4583,-317.6606,7.8438} }; Bewerkt: 17 juni 200915 jaren door D-V-D-K
Geplaatst: 18 juni 200915 jaren Auteur comment_1385115 Jullie zitten verkeert te kijken, zoek voor 'gRandomPlayerSpawns', zal er waarschijnlijk zo ongeveer uit zien: new Float:gRandomPlayerSpawns[1][3] = { {-2720.4583,-317.6606,7.8438} }; Oke, maar nu wil ik ze daar laten spawnen, Met deze code, zou jij die om willen setten? CODE: AddPlayerClass(264,1272.5010,-2048.4731,59.3009,183.9650,0,0,0,0,0,0); // new noobie spawn
Geplaatst: 18 juni 200915 jaren comment_1385131 new Float:gRandomPlayerSpawns[1][3] = { {1272.5010,-2048.4731,59.3009} };
Geplaatst: 18 juni 200915 jaren Auteur comment_1385136 new Float:gRandomPlayerSpawns[1][3] = { {1272.5010,-2048.4731,59.3009} }; Dankje, maar hoe deed je dat nou dan? Hoe zette je dat om?
Geplaatst: 18 juni 200915 jaren comment_1385177 new Float:gRandomPlayerSpawns[1][3] = { {1272.5010,-2048.4731,59.3009} }; Dankje, maar hoe deed je dat nou dan? Hoe zette je dat om? Kijk en vergelijk: AddPlayerClass(SkinID, X, Y, Z, Angle, Wapen1, Ammo1, Wapen2, Ammo2, Wapen3, Ammo3); new Float:gRandomPlayerSpawns[1][3] = { {X, Y, Z} }; X, Y en Z kopiëren
Geplaatst: 18 juni 200915 jaren comment_1385443 Alsjeblieft RRGangstertje ga tut's volgen i.p.v. om te vragen hoe werkelijk ELK onderdeel in elkaar zit. Je weet nog geeneens wat X Y Z is, en dan al wil je al grote dingen maken in het script?
Hey daar ben ik weer.
Kijk, ik heb een script, maar die noobie spawn vind ik niet leuk.
het liefst wil ik mijn poppetjes laten spawnen bij mijn zelf gemaakte base.
Ik heb als /save new noobie spawn gedaan.
Dus ik heb de addplayerclass, nu nog weten waar ik hem moet plaatsen en klaar
wie weet waar ik hem kan plaatsen?
dankjewel!