Er zullen hier vast niet veel nederhop liefhebbers zijn, maar nou wou ik jullie toch vragen wat jullie vinden van mijn 2 opgenomen tracks met een vriend?
De eerste is een Diss over DJ liltuner en mijn 2de track gaat eigenlijk helemaal over niks maar klinkt toch vet. Zeg maar even wat jullie vinden dan kan ik het in mijn volgende rap misschien aanpassen. Oja en de microfoon is niet al te goed, we hebben een nieuwe nodig maar dat is wel te horen denk ik?. De Liltuner diss gaat trouwens over iemand die hier heel vroeger nog moderator is geweest, maar volgens mij ken toch niemand hem meer.
Er zullen hier vast niet veel nederhop liefhebbers zijn, maar nou wou ik jullie toch vragen wat jullie vinden van mijn 2 opgenomen tracks met een vriend?
De eerste is een Diss over DJ liltuner en mijn 2de track gaat eigenlijk helemaal over niks maar klinkt toch vet. Zeg maar even wat jullie vinden dan kan ik het in mijn volgende rap misschien aanpassen.
Oja en de microfoon is niet al te goed, we hebben een nieuwe nodig maar dat is wel te horen denk ik?. De Liltuner diss gaat trouwens over iemand die hier heel vroeger nog moderator is geweest, maar volgens mij ken toch niemand hem meer. 
En een die mijn vriend gemaakt heeft laatst:
Bewerkt: door 2fast{0}