Geplaatst: 18 juni 200915 jaren comment_1385117 Hey ik ben een nieuw topic gestart omdat bij de andere niet gereageerd werd. Als ik /tphouse doet, werkt het wel, maar ik wil op de navigator/minimap ook een huis icoontje hebben. Dus als het huis te koop is moet ie groen zijn, als ie niet meer tekoop is, rood.
Geplaatst: 18 juni 200915 jaren comment_1385129 ON-GE-LO-VE-LIJK! Echt. Hoe moeten wij in hemelsnaam weten hoe dit moet? Je post niets van je script, wij moeten zeker maar raden hoe alles bij jou in elkaar zit? Waarom leer je niet eerst eens scripten, in plaats van ALLES hier te vragen? Nou ja, laat ik maar proberen antwoord te geven, je zal zoiets bij OnGamemodeInit moeten maken: if(Housesold == 1) { // rood huis toevoegen dmv AddPlayerMapIcon } else { // groen huis adden } Trouwens, waarom bump je je topic niet gewoon? Het is onzin een nieuwe aan te maken...
Hey ik ben een nieuw topic gestart omdat bij de andere niet gereageerd werd.
Als ik /tphouse doet, werkt het wel, maar ik wil op de navigator/minimap ook een huis icoontje hebben.
Dus als het huis te koop is moet ie groen zijn, als ie niet meer tekoop is, rood.