Geplaatst: 19 juni 200915 jaren comment_1385895 Gefixed! Bewerkt: 19 juni 200915 jaren door RRGangstertje
Geplaatst: 19 juni 200915 jaren comment_1385902 Nu is het voor mij duidelijk. Jij hebt niet het echte PEN script. Jij hebt het script van RPAS/F9(newlife/RealLife). Dit script is nooit echt gereleased. PS, gebruik [ codebox ]/[ code ]/Pastebin bij codes die je post! Bewerkt: 19 juni 200915 jaren door Remcconen
Geplaatst: 19 juni 200915 jaren comment_1385915 Nu is het voor mij duidelijk. Jij hebt niet het echte PEN script. Jij hebt het script van RPAS/F9(newlife/RealLife). Dit script is nooit echt gereleased. PS, gebruik [ codebox ]/[ code ]/Pastebin bij codes die je post! Niet echt, anders zou hij die errors niet krijgen. Hij heeft waarschijnlijk de gewone PEN, en probeert functies van het niet-gereleasde RPAS PEN-edit script er in te doen, zonder ook maar enige script kennis. Tevens 'faked' hij de naam van de èchte Gangstah (de eigenaar van RPAS) Ontopic: BanLog(string[]) { new entry[256]; format(entry, sizeof(entry), "%s\n",string); new File:hFile; hFile = fopen("/logs/ban.log", io_append); fwrite(hFile, entry); fclose(hFile); }
Geplaatst: 19 juni 200915 jaren Auteur comment_1385917 Nu is het voor mij duidelijk. Jij hebt niet het echte PEN script. Jij hebt het script van RPAS/F9(newlife/RealLife). Dit script is nooit echt gereleased. PS, gebruik [ codebox ]/[ code ]/Pastebin bij codes die je post! Niet echt, anders zou hij die errors niet krijgen. Hij heeft waarschijnlijk de gewone PEN, en probeert functies van het niet-gereleasde RPAS PEN-edit script er in te doen, zonder ook maar enige script kennis. Tevens 'faked' hij de naam van de èchte Gangstah (de eigenaar van RPAS) Ontopic: BanLog(string[]) { new entry[256]; format(entry, sizeof(entry), "%s\n",string); new File:hFile; hFile = fopen("/logs/ban.log", io_append); fwrite(hFile, entry); fclose(hFile); } Ik denk dat ik niet verder ga scripten, ik kan er geen bal van, dat ene script waar jullie het over hebben, heb ik verwijderd.!
Gefixed!
Bewerkt: door RRGangstertje