Jump to content

Featured Replies

comment_1386861

Open de main.scm die in de map data/script staat met Sannybuilder. Zoek nu het volgende stukje aan het begin op:

Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "BBALLJACKRSTAR", "BBJACK", Torso)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "JEANSDENIM", "JEANS", Legs)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "SNEAKERBINCBLK", "SNEAKER", Shoes)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "PLAYER_FACE", "HEAD", Head)
Player.Build($PLAYER_CHAR)

Hier staan de kleren die hij krijgt.

Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "BBALLJACKRSTAR", "BBJACK", Torso)

$PLAYER_CHAR staat voor de speler die het aan krijgt.

BBALJACKRSTAR staat voor voor de textuurnaam.

BBJACK staat voor het modelnaam.

Torso staat voor het lichaamsdeel.

Player.Build($PLAYER_CHAR)

$PLAYER_CHAR staat voor de speler die gebouwd moet worden. Je moet altijd deze opcode gebruiken als je de kleren hebt veranderd, anders zal je geen resultaat zien.

Ik heb bij de eerste player.SetClothes andere parameters dan jij zult hebben. Vergeet deze regel bij het zoeken.

Om te kijken welke kleren er allemaal beschikbaar zijn om aan te doen, kan je in de helpfile van SannyBuilder kijken. Deze kan je vinden bij het menu Help -> Inhoud -> Boekje SCM Documentation -> boekje GTA SA. Selecteer dan een van de bladzijdes die beginnen met Clothes:. Bij de Clothes: Torso staat alle kleding voor het lichaamsdeel torso, enzovoort.

Veel succes!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.