Geplaatst: 20 juni 200915 jaren comment_1387000 Hallo beste leden, ik heb sinds kort een Micro SD-kaartje voor m'n GSM gekocht. Maar steeds als ik er iets op wil zetten verschijnt er: "Schijf beveiligd tegen schrijven. Verwijder de schrijfbeveiliging" Hoe kan ik dit doen? Ik heb reeds hulp gekregen van FerryN Bewerkt: 1 juli 200915 jaren door RobbieB
Geplaatst: 20 juni 200915 jaren comment_1387010 Hallo beste leden,ik heb sinds kort een Micro SD-kaartje voor m'n GSM gekocht. Maar steeds als ik er iets op wil zetten verschijnt er: "Schijf beveiligd tegen schrijven. Verwijder de schrijfbeveiliging" Hoe kan ik dit doen? Je zet het wel telkens in het verkeerde subforum he Maargoed, misschien dit iets?: Klikkie
Geplaatst: 20 juni 200915 jaren Auteur comment_1387012 Hallo beste leden,ik heb sinds kort een Micro SD-kaartje voor m'n GSM gekocht. Maar steeds als ik er iets op wil zetten verschijnt er: "Schijf beveiligd tegen schrijven. Verwijder de schrijfbeveiliging" Hoe kan ik dit doen? Je zet het wel telkens in het verkeerde subforum he Maargoed, misschien dit iets?: Klikkie Ik kan niet goed Engels...
Geplaatst: 20 juni 200915 jaren comment_1387014 Hallo beste leden,ik heb sinds kort een Micro SD-kaartje voor m'n GSM gekocht. Maar steeds als ik er iets op wil zetten verschijnt er: "Schijf beveiligd tegen schrijven. Verwijder de schrijfbeveiliging" Hoe kan ik dit doen? Je zet het wel telkens in het verkeerde subforum he Maargoed, misschien dit iets?: Klikkie Ik kan niet goed Engels... Crap, in the adapter u insert ur memory card in,there's a grey button that says (lock) and it has an arrow pointing down,u should unlock it and press it upwards and the memory card won't be write-protected anymore In de adapter waar je Micro SD kaartje instopt, zit een grijze knop waar 'Lock' opstaat met een pijltje die naar onder wijst, deze kun je unlocken door dat grijze knopje naar boven te verschuiven en je Micro SD kaartje zal niet langer schrijfbeveiligd zijn. Bewerkt: 20 juni 200915 jaren door FerryN
Geplaatst: 20 juni 200915 jaren Auteur comment_1387021 Hallo beste leden,ik heb sinds kort een Micro SD-kaartje voor m'n GSM gekocht. Maar steeds als ik er iets op wil zetten verschijnt er: "Schijf beveiligd tegen schrijven. Verwijder de schrijfbeveiliging" Hoe kan ik dit doen? Je zet het wel telkens in het verkeerde subforum he Maargoed, misschien dit iets?: Klikkie Ik kan niet goed Engels... Crap, in the adapter u insert ur memory card in,there's a grey button that says (lock) and it has an arrow pointing down,u should unlock it and press it upwards and the memory card won't be write-protected anymore In de adapter waar je Micro SD kaartje instopt, zit een grijze knop waar 'Lock' opstaat met een pijltje die naar onder wijst, deze kun je unlocken door dat grijze knopje naar boven te verschuiven en je Micro SD kaartje zal niet langer schrijfbeveiligd zijn. Oh dankje, het werkt!
Hallo beste leden,
ik heb sinds kort een Micro SD-kaartje voor m'n GSM gekocht.
Maar steeds als ik er iets op wil zetten verschijnt er: "Schijf beveiligd tegen schrijven. Verwijder de schrijfbeveiliging"
Hoe kan ik dit doen?
Ik heb reeds hulp gekregen van FerryN
Bewerkt: door RobbieB