Jump to content
Geplaatst:
comment_1387247

Het systeem:

- Wat is het maximale budget dat ik wil uitgeven?

Maximaal 800euro? Of meer moet echt nodig zijn.

- Welke onderdelen denk ik te kunnen hergebruiken van een eerdere pc?

Beeldscherm, muis, toetsenbord, boxen.

- Wat is het hoofddoel van de pc, waarvoor moet hij gaan dienen?

Gamen, Photoshop, Forums bezoeken

- Ben je van plan te gaan overclocken?

Overclocken? Is dat nodig?

- Heb je verder speciale eisen voor je pc (bv: aparte geluidskaart, tv kaart, extra usb poorten, verlichting en venster in de behuizing,...)?

Een leuke case is wel leuk.

Randapparatuur:

- Heb je ook randapparatuur nodig? (muis, toetsenbord, beeldscherm, ...)

Nee

- Welke software heb je nodig? (bv: besturingssysteem, antivirus, ...)

Geen :$

- Indien je je beeldscherm wilt hergebruiken, welke grootte is dit?

Volgens mij een 23"

De (web)shop:

- Moet het systeem geassembleerd (in elkaar gezet) worden door de (web)shop? Wil je ook dat er een besturingssysteem door de (web)shop wordt geinstalleerd?

Nee, Nee

- Heb je zelf een voorkeur van bepaalde (web)shop of heb je liever dat wij de goedkoopste uitzoeken?

Het liefst een webshop, zodat ik niet 10x verzendkosten heb.

Remcconen

PS: Zit ik hier goed? Ik kon niets vinden.

Bewerkt: door Remcconen

• Reacties 41
  • Bezichtigingen 1.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1396994

*Zucht*

In games maakt het geen ene drol uit of je een Triple Of Quad core processor hebt. Sla de benchmarks er maar op na. Soms is de 720 in met name wat oudere games sneller dan elke X4. En ook niet alle games die nu uitkomen ondersteunen Quad Core's. Zo veel slechter is een Triple Core dus ook weer niet als je geen 3D video redering en dat soort dingen doet.

Bewerkt: door Sprunk

Geplaatst:
comment_1397042

Naar de toekomst gekeken is een Quad Core inderdaad beter, maar momenteel is het beter om het bij een Triple Core te houden, want binnenkort komen er nieuwe AM3 CPU's uit, met de codenaam "Bulldozer"

@ Sprunk, deze CPU's ondersteunen naar alle waarschijnlijkheid geen DDR2/AM2+

Geplaatst:
comment_1397269
ligt dat nou aan mij of is die xp pro daar enorm overpriced?

Nee, het ligt aan mij ^_^

>>> Door Thundercover: Gebruik de quote-tag, niet de codebox-tag als je iets citeert. Gebruik ook niet de spoiler-tag als dat oorspronkelijk niet gebruikt is. Bovendien ligt je post op de rand van spam...<<<

Geplaatst:
comment_1400058
Ik heb zelf ook wat samengesteld. Eigenlijk wel een beetje duur. Ja, ik laat hun hem in elkaar zetten. Me vader kan het niet en ik weet niet of het mij gaat lukken.Of is dat makkelijk?

Winkelmandje

Als je er niks van af weet kan je het hun beter laten doen, omdat je het anders zo verprutst. Maar zie ik het goed dat er geen videokaart bij zit? :7

Geplaatst:
comment_1400060
Ik heb zelf ook wat samengesteld. Eigenlijk wel een beetje duur. Ja, ik laat hun hem in elkaar zetten. Me vader kan het niet en ik weet niet of het mij gaat lukken.Of is dat makkelijk?

Winkelmandje

Je mist een videokaart, dus dan word het nog duurder.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.