Jump to content
Geplaatst:
comment_1387247

Het systeem:

- Wat is het maximale budget dat ik wil uitgeven?

Maximaal 800euro? Of meer moet echt nodig zijn.

- Welke onderdelen denk ik te kunnen hergebruiken van een eerdere pc?

Beeldscherm, muis, toetsenbord, boxen.

- Wat is het hoofddoel van de pc, waarvoor moet hij gaan dienen?

Gamen, Photoshop, Forums bezoeken

- Ben je van plan te gaan overclocken?

Overclocken? Is dat nodig?

- Heb je verder speciale eisen voor je pc (bv: aparte geluidskaart, tv kaart, extra usb poorten, verlichting en venster in de behuizing,...)?

Een leuke case is wel leuk.

Randapparatuur:

- Heb je ook randapparatuur nodig? (muis, toetsenbord, beeldscherm, ...)

Nee

- Welke software heb je nodig? (bv: besturingssysteem, antivirus, ...)

Geen :$

- Indien je je beeldscherm wilt hergebruiken, welke grootte is dit?

Volgens mij een 23"

De (web)shop:

- Moet het systeem geassembleerd (in elkaar gezet) worden door de (web)shop? Wil je ook dat er een besturingssysteem door de (web)shop wordt geinstalleerd?

Nee, Nee

- Heb je zelf een voorkeur van bepaalde (web)shop of heb je liever dat wij de goedkoopste uitzoeken?

Het liefst een webshop, zodat ik niet 10x verzendkosten heb.

Remcconen

PS: Zit ik hier goed? Ik kon niets vinden.

Bewerkt: door Remcconen

• Reacties 41
  • Bezichtigingen 1.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1400225
Waarom een extra koeler?

Remcconen heeft al gezegd niet te willen overclocken, en de koeler van een boxed versie is wel goed genoeg?

Wtf, in zijn winkelmantje die ik moest aanpassen zat een Scythe Mugen 2 >.<

Ik heb enkel gedaan wat me gevraagd is.

Geplaatst:
comment_1400357
Waarom een extra koeler?

Remcconen heeft al gezegd niet te willen overclocken, en de koeler van een boxed versie is wel goed genoeg?

Wtf, in zijn winkelmantje die ik moest aanpassen zat een Scythe Mugen 2 >.<

Ik heb enkel gedaan wat me gevraagd is.

Was ook een vraag gericht naar iedereen in het topic.

Remcconen, waarom heb jij een winkelmand gemaakt met een koeler erin als je zelf al hebt gezegt niet te willen gaan overclocken?

Geplaatst:
comment_1401453

ja idd, die voldoet net, in de zomer ben ik al bamng dat ene standaard koeler moeite gaat krijgen, voeg er een beetje stof aan toe en voila, je hebt ene oververhitte pc.

die 20 euro die je kwijt bent is niks en alleen maar mooi meegenomen, waar wou je die 20 euro anders aan uitgeven?

Geplaatst:
comment_1401573
ja idd, die voldoet net, in de zomer ben ik al bamng dat ene standaard koeler moeite gaat krijgen, voeg er een beetje stof aan toe en voila, je hebt ene oververhitte pc.

die 20 euro die je kwijt bent is niks en alleen maar mooi meegenomen, waar wou je die 20 euro anders aan uitgeven?

Best wel veel dingen eigenlijk?

Andere kast, andere voeding, beter moederbord, betere luidsprekers, beter scherm, etc etc etc.

Geplaatst:
comment_1401595

laatste 2 vallen af, voeding kan niet veel beter, processor is de beste van het moment voor AM3.

Verder is er nergens iets beters nodig dat die 22 euro eruit haalt, dan is een andere koeler simpelweg een betere keuze, je speelt ten eerste op safe en beschadigt de phenom niet omdat de boxed koeler weer eens shitty koelt, misschien verandert hij qua overclocken wel van gedachte? ik was eht ook nooit ven plan, meer ben er na een maand al mee begonnen.

Geplaatst:
comment_1401692
laatste 2 vallen af, voeding kan niet veel beter, processor is de beste van het moment voor AM3.

Verder is er nergens iets beters nodig dat die 22 euro eruit haalt, dan is een andere koeler simpelweg een betere keuze, je speelt ten eerste op safe en beschadigt de phenom niet omdat de boxed koeler weer eens shitty koelt, misschien verandert hij qua overclocken wel van gedachte? ik was eht ook nooit ven plan, meer ben er na een maand al mee begonnen.

Is het dan niet beter als hij die koeler gewoon niet koopt, en dan als hij eventueel zou willen overclocken, dan pas een koeler koopt?

Alleen omdat hij dat geld heeft betekent nog niet dat hij het persé moet uitgeven :)

Is het geheugen ook niet een beetje duur?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.