Ook ik heb uiteraard de nieuwe patch geïnstalleerd, en ik merk zelf wel dat er wat dingetjes veranderd zijn, maar ik weet niet precies wat en of dat niet gewoon verbeelding is. Ik zou graag willen weten wat er volgens jullie veranderd is qua gameplay, al is het maar iets heel kleins. Daarmee bedoel ik dus ook echt gameplay en de stad zelf enzo, en geen dingen als 'bepaalde mods werken niet meer' of 'meer frames per seconde'
Ik zal even wat dingen noemen waarvan ik denk dat er iets veranderd is.
- Handlinglines van auto's. Toen ik gisteren Multiplayer speelde, hadden ik en nog iemand in de server het idee dat het driften ineens veel gemakkelijker ging. Als je je even voorstelt dat Rockstar een waarde in het spel heeft ingebouwd die de weerstand van rubber op asfalt voor slippen weergeeft, dan leek het alsof ze die waarde lager hebben gezet? Later zei iemand ook dat hij het idee had dat bepaalde auto's sneller waren geworden of meer kracht(als in meer pk's) hadden gekregen sinds de patch. Misschien is het maar verbeelding, maar ik wil graag jullie mening hierover weten. - Reflectie op auto's. Het lijkt alsof de reflectie op auto's veel meer effect heeft gekregen, rood reflecterend in een witte auto lijkt in veel donkerder rood te reflecteren dan eerst, als je snapt wat ik bedoel. - De stad lijkt helderder. Het lijkt alsof de mist die eerst in de stad hing(om het zo maar even te zeggen), nu minder is geworden, alsof er eerst een waas over het scherm zat, die er nu niet meer is. - De kwaliteit van schaduwen lijkt ietsjes beter geworden te zijn, al ziet het er naar mijn mening nog steeds niet echt goed uit. - Nieuwe melee moves? Het lijkt alsof Rockstar een paar nieuwe animaties in het spel heeft gezet, zoals knietjes geven als je iemand in elkaar slaat... - Er zijn waarschijnlijk nieuwe teksten die Niko kan zegt als je tegen iemand aan rijdt, of als iemand tegen jou aan rijdt. Hij schijnt dat hij nu wat vaker iets in het Russisch zegt, en ook wat andere dingen in het Engels, die hij voor de patch nog niet zei. - ?
Ook ik heb uiteraard de nieuwe patch geïnstalleerd, en ik merk zelf wel dat er wat dingetjes veranderd zijn, maar ik weet niet precies wat en of dat niet gewoon verbeelding is. Ik zou graag willen weten wat er volgens jullie veranderd is qua gameplay, al is het maar iets heel kleins. Daarmee bedoel ik dus ook echt gameplay en de stad zelf enzo, en geen dingen als 'bepaalde mods werken niet meer' of 'meer frames per seconde'
Ik zal even wat dingen noemen waarvan ik denk dat er iets veranderd is.
- Reflectie op auto's. Het lijkt alsof de reflectie op auto's veel meer effect heeft gekregen, rood reflecterend in een witte auto lijkt in veel donkerder rood te reflecteren dan eerst, als je snapt wat ik bedoel.
- De stad lijkt helderder. Het lijkt alsof de mist die eerst in de stad hing(om het zo maar even te zeggen), nu minder is geworden, alsof er eerst een waas over het scherm zat, die er nu niet meer is.
- De kwaliteit van schaduwen lijkt ietsjes beter geworden te zijn, al ziet het er naar mijn mening nog steeds niet echt goed uit.
- Nieuwe melee moves? Het lijkt alsof Rockstar een paar nieuwe animaties in het spel heeft gezet, zoals knietjes geven als je iemand in elkaar slaat...
- Er zijn waarschijnlijk nieuwe teksten die Niko kan zegt als je tegen iemand aan rijdt, of als iemand tegen jou aan rijdt. Hij schijnt dat hij nu wat vaker iets in het Russisch zegt, en ook wat andere dingen in het Engels, die hij voor de patch nog niet zei.
- ?
Bewerkt: door Mythbuster