- Reacties 107
- Bezichtigingen 5.4k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
NickyHendriks 26 posts
-
TaartJJ~! 17 posts
-
MegaPilot 17 posts
-
rakker126 12 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Hallo,
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop voor thuis en voor evt. mee naar school. Het liefste zou ik er ook nog een beetje mee kunnen gamen. Bijvoorbeeld GTAIV op Low en evt. zelf Medium indien mogelijk. Ik werk met erg veel processen tegelijk dus de processor moet goed zijn. Zo heb ik denk ik Office 2007 veel open staan, MSN (2×) en Firefox. En soms nog veel meer. Maar dat is het punt niet, het punt is dat ik gewoon een goede laptop wil die veel kan hebben (qua software). Mijn budget ligt tot de €500,- en meer geld liever niet. Want dan moet ik doorsparen nadat ik mijn loon heb...
Ik heb er zelf eentje op het oog maar ik wil graag weten of het nog beter kan voor onder de 500,-. De laptop die ik gezien heb is de Asus X58LE. De specificaties zien er goed uit voor mijn doen. Maar zou ik hier ook redelijk op kunnen gamen is mijn vraag.
Ook wil ik dan een laptoppie die ook voor lange duur goed is. Niet dat ik nu een hele goede laptop aanschaf en over een maand een 3× betere voor dezelfde prijs in de winkel ligt.
EN BEGIN NIET OVER EEN DESKTOP TE PRATEN WANT HET MOET MEE KUNNEN NAAR SCHOOL
Hopelijk kan iemand mij helpen
Greetz,
Zamg0d1