Jump to content
Geplaatst:
comment_1388100

Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop voor thuis en voor evt. mee naar school. Het liefste zou ik er ook nog een beetje mee kunnen gamen. Bijvoorbeeld GTAIV op Low en evt. zelf Medium indien mogelijk. Ik werk met erg veel processen tegelijk dus de processor moet goed zijn. Zo heb ik denk ik Office 2007 veel open staan, MSN (2×) en Firefox. En soms nog veel meer. Maar dat is het punt niet, het punt is dat ik gewoon een goede laptop wil die veel kan hebben (qua software). Mijn budget ligt tot de €500,- en meer geld liever niet. Want dan moet ik doorsparen nadat ik mijn loon heb...

Ik heb er zelf eentje op het oog maar ik wil graag weten of het nog beter kan voor onder de 500,-. De laptop die ik gezien heb is de Asus X58LE. De specificaties zien er goed uit voor mijn doen. Maar zou ik hier ook redelijk op kunnen gamen is mijn vraag.

Ook wil ik dan een laptoppie die ook voor lange duur goed is. Niet dat ik nu een hele goede laptop aanschaf en over een maand een 3× betere voor dezelfde prijs in de winkel ligt.

EN BEGIN NIET OVER EEN DESKTOP TE PRATEN WANT HET MOET MEE KUNNEN NAAR SCHOOL :@

Hopelijk kan iemand mij helpen :)

Greetz,

Zamg0d1

• Reacties 107
  • Bezichtigingen 5.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1400628

64-bit is niet zo goed omdat vele programma's 32-bit zijn, ik denk wel dat er een omvormer is van 32-bit naar 64-bit, maar dit scheelt volgens mij in prestaties. Voor wat extra RAM is 64-bit Vista installeren niet zo slim, neem 32-bit XP, komt op hetzelfde neer. Je 32-bit XP herkent 3,25 GB en 32-/64-Vista snoept sowieso al 700 MB af, komt ongeveer op hetzelfde neer. Blijf bij je XP joh.. :)

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_1400753
64-bit is niet zo goed omdat vele programma's 32-bit zijn, ik denk wel dat er een omvormer is van 32-bit naar 64-bit, maar dit scheelt volgens mij in prestaties. Voor wat extra RAM is 64-bit Vista installeren niet zo slim, neem 32-bit XP, komt op hetzelfde neer. Je 32-bit XP herkent 3,25 GB en 32-/64-Vista snoept sowieso al 700 MB af, komt ongeveer op hetzelfde neer. Blijf bij je XP joh.. :)

32-bit programma's werken gewoon in 64-bit hoor, ik heb er geen problemen mee. Maar op zamg0d1's laptop zou ik idd geen 64-bit OS zetten, laptops zijn zowiezo beter af met XP.

Geplaatst:
comment_1400758
32-bit programma's werken gewoon in 64-bit hoor, ik heb er geen problemen mee. Maar op zamg0d1's laptop zou ik idd geen 64-bit OS zetten, laptops zijn zowiezo beter af met XP.

Blij dat iemand het met me eens is. :D

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1400914

Tja... Mijn ouders zeuren dat ik geen XP erop mag zetten 'want het kan dan kapot gaan' :7

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1401062

Dat zeg ik dus ook :7

En STALKER Shadow of Chernobyl doet het gewoon en is een best zwaar spel volgens mij. En Battlefield 2142 doet het ook :) Evenals QuakeIV. Verder heb ik het nog niet geprobeerd. Maar het werkt zonder lag op goede settings.

Geplaatst:
comment_1402916

Kun je wat foto's plaatsen? :puh: Ben wel benieuwd naar die laptop in het echt... Die flutfoto's van Google Afbeeldingen heb je niets aan. Ik zou erg graag zien hoe ie eruit ziet in het echt... zelf heb ik een andere laptop op het oog, maar gewoon puur uit nieuwsgierigheid.. :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1403087
Kun je wat foto's plaatsen? :puh: Ben wel benieuwd naar die laptop in het echt... Die flutfoto's van Google Afbeeldingen heb je niets aan. Ik zou erg graag zien hoe ie eruit ziet in het echt... zelf heb ik een andere laptop op het oog, maar gewoon puur uit nieuwsgierigheid.. :)

Ik zal vanavond foto's maken :)

En weet iemand een goede FPS, TPS, Adventure of Action game hiervoor?

En uhm.... Mijn toetsenbord doet raar. De hoge komma komt meteen ipv dat er eerst een spatie moet komen :?

Geplaatst:
comment_1403096

En uhm.... Mijn toetsenbord doet raar. De hoge komma komt meteen ipv dat er eerst een spatie moet komen :?

Neem maar gewoon een game, maar kun je ook wat foto's van de laptop zelf maken? :puh: Games lijken me ook interessant om te zien, dus in hoeverre zij kunnen in grafisch..

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1403131

Neem maar gewoon een game, maar kun je ook wat foto's van de laptop zelf maken? :puh: Games lijken me ook interessant om te zien, dus in hoeverre zij kunnen in grafisch..

Ik bedoelde een game om te kopen voor mezelf :engel: Fout getypt denk ik :schater:

Maar weet iemand een oplossing voor mijn toetsenbord probleem? :(

Geplaatst:
comment_1403666

Rechts onderin staat je taal, en daarnaast staat een toetsenbordje. Rechtsklik daarop, instellingen en dan moet je zorgen dat het toetsenbord op Verenigde Staten (internationaal) staat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.