Puma Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 (bewerkt) Reconstructie van het Colosseum in SketchUp door Puma (Stijn Linderman) Video: Screenshots: http://www.pumastudios.nl/colosseumreconstructie/index.htm Projectje voor school, ben er tussen de 10 en 12 uur mee beziggeweest. Ik zal 'm binnenkort op SketchUp-3dWarehouse zetten en 'm ingame, dus in SA, zetten. Bewerkt: 21 juni 2009 door Puma Reageren
Remi-X Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 (bewerkt) Prachtig puma, dat colosseum, hier heb ik dikke respect voor. Te mooi, hoe je dit ooit zo snel hebt kunnen maken. Ik heb er echt geen woorden meer voor... *stil * EDIT: Lol, Dik droog, dat plaatje met het coloseum tussen de bomen Bewerkt: 21 juni 2009 door Remi-X Reageren
Timske Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Ingame word dat vet man echt Misschien missie maken met DYOM met mensen met een zwaardje KUTGW! Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Heel erg mooi gemaakt. Ik ga het zeker downloaden. Heb je al een idee waar je de Colosseum wilt neerzeten in SA? Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Op de plek van zo'n derby arena dat zou vet zijn dikke motor crossen in de colloseum Reageren
Puma Geplaatst: 25 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 (bewerkt) Textures en paar andere dingetjes verbeterd en gefixed en gerenderd in Vray (klik voor vergroting tot 2048x1536 voor leuke details ): More coming up . Bewerkt: 25 juni 2009 door Puma Reageren
Timske Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Holy Cow! Doe je goed Mooie details en textures. Reageren
Puma Geplaatst: 26 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Ingame. Nog geen colbugs zoals onzichtbare muren etc., alleen een kleine bug, maar da's gewoon een schoonheidsfoutje van mij. Screens: Dingen die nog gefixed moeten worden: Paar kleine fixes aan de colission; Sommige textures moeten beter gemapped worden; Colission lichter maken, zodat je niet donker wordt als je erop loopt; Betere plaats vinden ervoor (ik ga geen apart eiland maken); Misschien prelighten, als dat nodig is (ziet er nu al goed uit naar mijn idee); Misschien hebben jullie wat ideeën? Reageren
Timske Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Wooow dat is vet !! Serieus man dat owned Reageren
Beagle Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Top De plek vind ik opzich wel OK, ik denk dat het wel mooi is om het goed te prelighten, dan zie je echt die mooie schaduwen enzo Verder is ie helemaal goed, misschien een leuk script erbij, lekker vechten Reageren
MFCL Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Ziet er toppie uit in hoeveel stukjes heb je m gesneden om hem zonder bugs ingame te krijgen? Reageren
Puma Geplaatst: 26 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Zes. Elk stuk is rond de 20k poly's, de colission rond de 4,5k. Reageren
Timske Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Maak soort jumps erin Dat je vanuit de gangen gelijk op een ramp komt ^^ Reageren
Puma Geplaatst: 25 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2011 Vandaag afgemaakt: collision gefixed, textures vervangen en textures opnieuw gemapped, model geprelight en meer. Screenies: Binnenkort een release voor singleplayer, ik maak er ook een MTA race-map van . [Edit] YouTube video van de MTA map: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.