Geplaatst: 23 mei 200520 jaren comment_144060 In Gta 3 rijd ik nog steeds rond in Bulletproof car lookalike hummer . Nu vroeg ik mij af of er bulletproof cars in GTA SA zitten en zo ja welke. Na het door zoeken van het forum krijg ik niet de gewenste antwoorden dus wie helpt ? thx
Geplaatst: 23 mei 200520 jaren comment_144070 In Gta 3 rijd ik nog steeds rond in Bulletproof car lookalike hummer . Nu vroeg ik mij af of er bulletproof cars in GTA SA zitten en zo ja welke. Na het door zoeken van het forum krijg ik niet de gewenste antwoorden dus wie helpt ?thx In de missie Intensive Care,moet je een ambulance stelen. die mag je houden bij mission passed (bij failed weet ik niet). hij is bulletproof.
Geplaatst: 23 mei 200520 jaren comment_144104 In Gta 3 rijd ik nog steeds rond in Bulletproof car lookalike hummer . Nu vroeg ik mij af of er bulletproof cars in GTA SA zitten en zo ja welke. Na het door zoeken van het forum krijg ik niet de gewenste antwoorden dus wie helpt ?thx Ook bij de missie End Of The Line. Dan moet je die Feltzer naar een garage rijden en dan de missie eindigen. Als je dan terug gaat kijken staat hij er nog,en kan niet stuk.
Geplaatst: 24 mei 200520 jaren comment_144597 In Gta 3 rijd ik nog steeds rond in Bulletproof car lookalike hummer . Nu vroeg ik mij af of er bulletproof cars in GTA SA zitten en zo ja welke. Na het door zoeken van het forum krijg ik niet de gewenste antwoorden dus wie helpt ?thx Ook bij de missie End Of The Line. Dan moet je die Feltzer naar een garage rijden en dan de missie eindigen. Als je dan terug gaat kijken staat hij er nog,en kan niet stuk. das just da ma bij failed kreeg ik hem ook
Geplaatst: 24 mei 200520 jaren comment_144942 In Gta 3 rijd ik nog steeds rond in Bulletproof car lookalike hummer . Nu vroeg ik mij af of er bulletproof cars in GTA SA zitten en zo ja welke. Na het door zoeken van het forum krijg ik niet de gewenste antwoorden dus wie helpt ?thx Ook bij de missie End Of The Line. Dan moet je die Feltzer naar een garage rijden en dan de missie eindigen. Als je dan terug gaat kijken staat hij er nog,en kan niet stuk. Gaat wel kapot als je dat nog niet wist
Geplaatst: 25 mei 200520 jaren comment_145089 De auto is bulletproof,dus als je tegen de muur rijd of overkop vliegt is het wel kapot.
Geplaatst: 25 mei 200520 jaren comment_145091 excuseer mij, maar wat is een bulletproof??? :huh: Ik ken veel van sa maar dit niet hoor.
Geplaatst: 25 mei 200520 jaren comment_145171 de s.w.a.t is bulletproef en de Rhino (Tank) is bulet proof en kan zelfs tegen bazuka raketten :lol:
Geplaatst: 25 mei 200520 jaren comment_145174 excuseer mij, maar wat is een bulletproof??? :huh: Ik ken veel van sa maar dit niet hoor. Kortom Bulletproof is kogel-vrij ( bestendig). Tank kan wel veel hebben idd.
Geplaatst: 25 mei 200520 jaren comment_145182 hij kan alleen niet tegen vuur <_< niet alleen tegen vuur hoor.....al je er veel met een andere tank op begint te schieten gaat ik ook kapot, was teminste bij mij.
Geplaatst: 25 mei 200520 jaren comment_145200 hij kan alleen niet tegen vuur <_< niet alleen tegen vuur hoor.....al je er veel met een andere tank op begint te schieten gaat ik ook kapot, was teminste bij mij. Dat is ook wel logies he als je teveel op een tank schiet. Je hebt toch ook een bodyvest, als er op je geschoten word met een wapen dan vangt het je kogel op, maar het is niet zo dat als je met een minigun er op schiet dat je het overleeft. Beetje logies nadenken plz. <_<
In Gta 3 rijd ik nog steeds rond in Bulletproof car lookalike hummer . Nu vroeg ik mij af of er bulletproof cars in GTA SA zitten en zo ja welke. Na het door zoeken van het forum krijg ik niet de gewenste antwoorden dus wie helpt ?
thx