Geplaatst: 23 juni 200915 jaren comment_1389367 hoi van iemand die gta op de ps3 heeft, hoorde ik dat je dingen als flessen en bakstenen kan oppakken en gooien. maar, hoe moet dat op de pc? bedankt
Geplaatst: 23 juni 200915 jaren comment_1389372 Op pc geloof ik met E oppakken. Anders moet het F zijn maar volgens mij is het E. Gooien natuurlijk gewoon 'schieten' dus linkermuisknop. Bewerkt: 23 juni 200915 jaren door joppie
Geplaatst: 23 juni 200915 jaren comment_1389376 Het is inderdaad de e knop. Hiermee kan je kleine dingen oppakken. Je moet dit ook gebruiken bij de missie bull in a china shop[/font]. Een nadeel eraan is dat je echt heel erg scheef richt. Dus om raak te gooien is erg moeilijk. Ik hoop dat je er wat aan hebt. hugotje112
Geplaatst: 23 juni 200915 jaren comment_1389651 Het is inderdaad de e knop. Hiermee kan je kleine dingen oppakken. Je moet dit ook gebruiken bij de missie bull in a china shop[/font]. Een nadeel eraan is dat je echt heel erg scheef richt. Dus om raak te gooien is erg moeilijk. Ik hoop dat je er wat aan hebt.hugotje112 maar als je van een redelijke afstand gooit dan gaat ie wel redelijk goed.
Geplaatst: 23 juni 200915 jaren Auteur comment_1389726 heb zo'n knakker in de bowling DOODGEGOOIT met ketchup en frites. en daarna, toen hij dood was, heb ik me DOODGELACHEN
Geplaatst: 24 juni 200915 jaren comment_1390389 heb zo'n knakker in de bowling DOODGEGOOIT met ketchup en frites.en daarna, toen hij dood was, heb ik me DOODGELACHEN Maar je doet het inderdaad met E Best wel leuk om die man van de hotdogkraam dood te gooien met zijn eigen flesjes,,
Geplaatst: 24 juni 200915 jaren comment_1391125 Het is inderdaad de e knop. Hiermee kan je kleine dingen oppakken. Je moet dit ook gebruiken bij de missie bull in a china shop[/font]. Een nadeel eraan is dat je echt heel erg scheef richt. Dus om raak te gooien is erg moeilijk. Ik hoop dat je er wat aan hebt.hugotje112 Ja, je moet altijd een afstand naar beneden richten om erboven te gooien voorbeeld : om op z'n kop te gooien moet je dus naar z'n borstkas mikken (: succes!
Geplaatst: 26 juni 200915 jaren Auteur comment_1392575 hee het leek mij eigenlijk niet nodig om een nieuw ow te starten, maar hoe ga je ook al weer achter een muurtje staan, om vanaf daar weer te schieten? (coversysteem heet t geloof ik) met welke knop doe je dat? op de pc he. bedankt
Geplaatst: 26 juni 200915 jaren comment_1392637 heehet leek mij eigenlijk niet nodig om een nieuw ow te starten, maar hoe ga je ook al weer achter een muurtje staan, om vanaf daar weer te schieten? (coversysteem heet t geloof ik) met welke knop doe je dat? op de pc he. bedankt De 'A' knop.
Geplaatst: 26 juni 200915 jaren comment_1392640 heehet leek mij eigenlijk niet nodig om een nieuw ow te starten, maar hoe ga je ook al weer achter een muurtje staan, om vanaf daar weer te schieten? (coversysteem heet t geloof ik) met welke knop doe je dat? op de pc he. bedankt De 'A' knop. Het spijt me, maar bij mij werkt dat als ik op 'Q' druk :$
Geplaatst: 26 juni 200915 jaren Auteur comment_1392646 heehet leek mij eigenlijk niet nodig om een nieuw ow te starten, maar hoe ga je ook al weer achter een muurtje staan, om vanaf daar weer te schieten? (coversysteem heet t geloof ik) met welke knop doe je dat? op de pc he. bedankt De 'A' knop. Het spijt me, maar bij mij werkt dat als ik op 'Q' druk :$ Bedankt! ik kijk wel welke het doet.
Geplaatst: 26 juni 200915 jaren comment_1392651 heehet leek mij eigenlijk niet nodig om een nieuw ow te starten, maar hoe ga je ook al weer achter een muurtje staan, om vanaf daar weer te schieten? (coversysteem heet t geloof ik) met welke knop doe je dat? op de pc he. bedankt De 'A' knop. Het spijt me, maar bij mij werkt dat als ik op 'Q' druk :$ Bedankt! ik kijk wel welke het doet. Geen dank, Succes!
Geplaatst: 26 juni 200915 jaren comment_1392704 heehet leek mij eigenlijk niet nodig om een nieuw ow te starten, maar hoe ga je ook al weer achter een muurtje staan, om vanaf daar weer te schieten? (coversysteem heet t geloof ik) met welke knop doe je dat? op de pc he. bedankt De 'A' knop. Het spijt me, maar bij mij werkt dat als ik op 'Q' druk :$ ja ik loop met q, s, d en z. Bewerkt: 26 juni 200915 jaren door SNIPER44
Geplaatst: 26 juni 200915 jaren comment_1392955 heehet leek mij eigenlijk niet nodig om een nieuw ow te starten, maar hoe ga je ook al weer achter een muurtje staan, om vanaf daar weer te schieten? (coversysteem heet t geloof ik) met welke knop doe je dat? op de pc he. bedankt De 'A' knop. Het spijt me, maar bij mij werkt dat als ik op 'Q' druk :$ ja ik loop met q, s, d en z. Met normale besturing is het q
hoi
van iemand die gta op de ps3 heeft, hoorde ik dat je dingen als flessen en bakstenen kan oppakken en gooien.
maar, hoe moet dat op de pc?
bedankt