Jump to content
Geplaatst:
comment_144111

Ik vroeg mij af wat je allemaal kan doen zonder de 1e hoofmissie te doen. Je zult allicht kunnen cruisen door LS maar welke side missies en odd jobs etc etc zijn er allemaal al beschikbaar. Ik heb geen ps2 en wacht met smart op de pc versie

thx

Eric

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_144122

Na de 1e missie kan je zo te zien saven. dus ik zou graag zien wat ik allemaal kan doen nadat ik de 1e missie heb gedaan en dus een save house hebt verkregen.

ik zal zelf een aftrap doen maar corrigeer of vul aan

ambulance missie

brandweer missie

taxi missie

telefoon missie ???

courier

valet parking ??

Geplaatst:
comment_144135

In het begin kun je in ieder geval Politie missies, Ambulance missies en Brandweer missies doen. Telefoon missie kan ik je niet vertellen, courier weet ik niet zeker. Die kan toch pas later in het spel? :unsure:

Je kunt ook hidden sprays gaan zoeken. (graffity)

Klik hier om te zien waar je alle tags kunt vinden.

Bewerkt: door Scott16

Geplaatst:
comment_144142

weet ik ook gelijk wat ik kan doen als de pc versie uit is zo'n 1 juni

zoals gewoonlijk heb ik weer een vraag: doen de verpleegers van de ambulance ook net zoals in Gta Vice City wat met de handjes doen of wordt er dit keer een brancard of zoiets erbij gehaald? :rolleyes:

> > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > > >

Geplaatst:
  • Auteur
comment_144148

Oke bedankt de tags had ik nog niet bedacht. aanvullingen blijven welkom daar het mijn bedoeling is om eerst zoveel mogelijk side missies te doen om daarna met het verhaal te starten

thx

eric

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.