Ik heb sinds een paar dagen een probleem met mijn ps3. Ik kan hem GTA en andere games gewoon opstarten en spelen, maar na ongeveer 20 minuten loopt ie vast en komen er grote zwarte blokken in het beeld te staan, de kleuren veranderen, met als gevolg dat ik de ps3 moet uitzetten via de aanraakgevoelige knop op de ps3, dus ik kan hem niet afsluiten via de controller, want daar reageert hij niet op. Ik word een beetje simpel van de ps3, want dit zou al de tweede keer kunnen zijn dat ik hem naar Sony moet opsturen. Ik vroeg me af wat jullie advies is om te doen. Nu al contact opnemen met Sony? Of steeds weer opnieuw opstarten enz. En dan steeds weer 20 min blijven spelen. Anders heb ik in de zomer niks te doen Vorige keer duurde het namelijk een maand (!) voordat er een nieuwe ps3 bij mij thuisgekomen. Wat zal ik doen? (sorry als het onderwerp verkeerd staat, waar anders? ?)
Ik heb ook nog ff een screen toegevoegd. (heb het ook nog wel eens veel zwarter gehad op mijn scherm)
Hallo allemaal
Ik heb sinds een paar dagen een probleem met mijn ps3. Ik kan hem GTA en andere games gewoon opstarten en spelen, maar na ongeveer 20 minuten loopt ie vast en komen er grote zwarte blokken in het beeld te staan, de kleuren veranderen, met als gevolg dat ik de ps3 moet uitzetten via de aanraakgevoelige knop op de ps3, dus ik kan hem niet afsluiten via de controller, want daar reageert hij niet op. Ik word een beetje simpel van de ps3, want dit zou al de tweede keer kunnen zijn dat ik hem naar Sony moet opsturen. Ik vroeg me af wat jullie advies is om te doen. Nu al contact opnemen met Sony? Of steeds weer opnieuw opstarten enz. En dan steeds weer 20 min blijven spelen. Anders heb ik in de zomer niks te doen
Vorige keer duurde het namelijk een maand (!) voordat er een nieuwe ps3 bij mij thuisgekomen. Wat zal ik doen? (sorry als het onderwerp verkeerd staat, waar anders?
?)
Ik heb ook nog ff een screen toegevoegd. (heb het ook nog wel eens veel zwarter gehad op mijn scherm)
Groetjes GTA4Gamer
Bewerkt: door GTA4gamer