Geplaatst: 24 juni 200915 jaren comment_1390468 Hallo, ik wil graag filmpjes maken op m,n xbox 360 en er zit een hdmi port in m,n laptop. nu was mijn vraag: kan ik door dat kabeltje te connecten tussen m,n laptop en mn xbox filmpjes opnemen van m,n xbox? heb ik daar nog extra software voor nodig ofzo? ik heb windows vista
Geplaatst: 24 juni 200915 jaren Auteur comment_1390604 niemand? sorry voor dubbelpost maar ik ben een beetje ongeduldig
Geplaatst: 24 juni 200915 jaren comment_1390629 Je kan gewoon filmpjes maken op sommige spellen, zoals Fifa 09. En ik dacht dat je dan via Windows Media Center je filmpjes kan overzetten naar je PC/Laptop.
Geplaatst: 24 juni 200915 jaren Auteur comment_1390633 nee, ik wil gewoon filmpjes maken met call of duty, Gta IV enzo, en ik heb zo'n hdmi kabeltje voor de tv en die kan ook in m,n laptop, wat dus zegt dat er zo'n device in m,n laptop zit (toch?) maar kan ik dan gewoon filmpjes maken op m,n laptop of heb ik daar extra software voor nodig?
Geplaatst: 24 juni 200915 jaren comment_1390767 nee, ik wil gewoon filmpjes maken met call of duty, Gta IV enzo, en ik heb zo'n hdmi kabeltje voor de tv en die kan ook in m,n laptop, wat dus zegt dat er zo'n device in m,n laptop zit (toch?) maar kan ik dan gewoon filmpjes maken op m,n laptop of heb ik daar extra software voor nodig? Ehm... nee. Het is wat gecompliceerder. Je hebt die HDMI uitgang helemaal niet nodig. Om op te nemen kun je een Dazzle gebruiken. Maar ja daar zit wel een prijskaartje aan.
Geplaatst: 24 juni 200915 jaren Auteur comment_1390818 ik heb gecheckt, ik heb zo'n tvkaart in m,n laptop en met een programma kan ik opnemen, maar welk porgramma raden jullie me aan? (graag een goed programma die videos maakt zodat ik ze met movie maker kan bewerken, en ook gratis )
Geplaatst: 26 juni 200915 jaren comment_1392557 Weet je zeker dat het een TV-kaart is? Want mijn vader heeft ook een HDMI aansluiting op zijn laptop, maar dat is geen TV-kaart. Bewerkt: 26 juni 200915 jaren door Dvt
Geplaatst: 26 juni 200915 jaren comment_1392563 Jouw HDMI kaart is gemaakt om je laptop te verbinden met een LCD TV. Want een HDMI capture card kost 200 euro. Het beste kan je een Dazzle kopen voor 50 euro.
Hallo, ik wil graag filmpjes maken op m,n xbox 360 en er zit een hdmi port in m,n laptop.
nu was mijn vraag: kan ik door dat kabeltje te connecten tussen m,n laptop en mn xbox filmpjes opnemen van m,n xbox?
heb ik daar nog extra software voor nodig ofzo?
ik heb windows vista