Geplaatst: 24 juni 200915 jaren comment_1390946 ik zoek een goede map maker voor san andreas, wie kan me helpen?
Geplaatst: 24 juni 200915 jaren Auteur comment_1390954 MTA:SA Map Editor. Als je dat bedoeld? ik speel geen MTA maar als dat ook met de normale versie het doet is het ook ok! kan ik de link krijgen
Geplaatst: 24 juni 200915 jaren comment_1390971 Hier kan je een Map Editor voor San Andreas vinden, die je meteen in je singleplayer spel kan spelen.
Geplaatst: 28 juni 200915 jaren comment_1395724 Met deze tool kun je MTASA:Race-maps omzetten naar IPL-maps, voor in de singleplayer. Omdat je de map-editor van MTASA al kent is dit wellicht makkelijker voor jou. Succes . Bewerkt: 28 juni 200915 jaren door Puma
Geplaatst: 12 juli 200915 jaren Auteur comment_1411435 Met deze tool kun je MTASA:Race-maps omzetten naar IPL-maps, voor in de singleplayer. Omdat je de map-editor van MTASA al kent is dit wellicht makkelijker voor jou. Succes . nou ik ken dat niet namelijk, waar kan ik dat downloaden?
Geplaatst: 12 juli 200915 jaren comment_1411472 Met deze tool kun je MTASA:Race-maps omzetten naar IPL-maps, voor in de singleplayer. Omdat je de map-editor van MTASA al kent is dit wellicht makkelijker voor jou. Succes . nou ik ken dat niet namelijk, waar kan ik dat downloaden? >Kijk hier<
Geplaatst: 12 juli 200915 jaren Auteur comment_1411475 Met deze tool kun je MTASA:Race-maps omzetten naar IPL-maps, voor in de singleplayer. Omdat je de map-editor van MTASA al kent is dit wellicht makkelijker voor jou. Succes . nou ik ken dat niet namelijk, waar kan ik dat downloaden? >Kijk hier< nou een vraagje (ik weet niet of jij het weet) maar kun je na het installeren van MTA nog wel de normale GTA spelen?
Geplaatst: 12 juli 200915 jaren comment_1411781 jah dat kan gewoon. Na het installeren van een MP mod voor GTA kan je ook nog gewoon de singel player blijven doen.
Geplaatst: 12 juli 200915 jaren comment_1411784 Met deze tool kun je MTASA:Race-maps omzetten naar IPL-maps, voor in de singleplayer. Omdat je de map-editor van MTASA al kent is dit wellicht makkelijker voor jou. Succes . nou ik ken dat niet namelijk, waar kan ik dat downloaden? >Kijk hier< nou een vraagje (ik weet niet of jij het weet) maar kun je na het installeren van MTA nog wel de normale GTA spelen? Toevoeging op de post boven me: Ja, dat kan. Het icoontje voor de SP blijft hetzelfde, voor MTA komt er een apart icoontje (met neger, 8-Ball erop).
ik zoek een goede map maker voor san andreas, wie kan me helpen?