Geplaatst: 25 juni 200915 jaren comment_1392211 Hallo, sinds vandaag krijg ik geen beeld meer op mijn mini laptop. Het enige wat gaat branden is de power knop. Ik hoor ook dat de fan in de laptop van laag naar hoog om de seconden gaat. Het gaat om de Acer Aspire One A150-B
Geplaatst: 25 juni 200915 jaren Auteur comment_1392228 zit er nog garantie op? Ja, nog bijna een jaar.
Geplaatst: 25 juni 200915 jaren comment_1392237 Wel, ik heb een donkerbruin vermoeden dat het moederbord dood is.
Geplaatst: 25 juni 200915 jaren comment_1392242 Wel, ik heb een donkerbruin vermoeden dat het moederbord dood is. Ik heb een groen vermoeden dat dit hetzelfde is als mijn vriend heeft. Hij gaat aan bij mijn vriend maar hij herkend de HDD niet. Dus een paar flinke klappen erop en hij doet het weer.
Geplaatst: 25 juni 200915 jaren comment_1392419 Wel, ik heb een donkerbruin vermoeden dat het moederbord dood is. Ik heb een groen vermoeden dat dit hetzelfde is als mijn vriend heeft. Hij gaat aan bij mijn vriend maar hij herkend de HDD niet. Dus een paar flinke klappen erop en hij doet het weer. lijkt me niet zo slim aangezien hij nog garantie heeft, want als ze zien dat je er hard op los bent gegaan, dan kan je je garantie wel vergeten.
Geplaatst: 25 juli 200915 jaren comment_1424138 Wel, ik heb een donkerbruin vermoeden dat het moederbord dood is. Ik heb een groen vermoeden dat dit hetzelfde is als mijn vriend heeft. Hij gaat aan bij mijn vriend maar hij herkend de HDD niet. Dus een paar flinke klappen erop en hij doet het weer. lijkt me niet zo slim aangezien hij nog garantie heeft, want als ze zien dat je er hard op los bent gegaan, dan kan je je garantie wel vergeten. Mijn externe schijf was eens gevaalen en daardoor kapot gegaan... ik opgestuurt, tijdje later krijg ik hem gerepareed terug Ze hadden het niet eens gemerkt
Geplaatst: 25 juli 200915 jaren comment_1424295 Voor het geval dat zou ik hem toch maar gewoon opsturen, voordat je het erger maakt dan het al is..
Geplaatst: 28 juli 200915 jaren Auteur comment_1427074 Hij is gefixd. Had contact opgenomen met de klantenservice en die heeft mij via de mail een bestand gestuurd die ik op een usb stickmoest zetten en daarna in de netbook moest doen. Was iets met de bios. Bewerkt: 28 juli 200915 jaren door danoontje_nl
Hallo, sinds vandaag krijg ik geen beeld meer op mijn mini laptop. Het enige wat gaat branden is de power knop. Ik hoor ook dat de fan in de laptop van laag naar hoog om de seconden gaat. Het gaat om de Acer Aspire One A150-B