Jump to content
Geplaatst:
comment_1392387

Het heeft niet met GTA te maken, maar ik had een keer gezien dat je op TV kon opnemen met een PlayStation 3! Maar ik ben er nog niet achtergekomen hoe. Weet iemand hoe je kunt opnenem met een PS3???

Bewerkt: door GTA-TOM

• Reacties 78
  • Bezichtigingen 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1396716

nu er dus toch al een topic hiermee is gemaakt wil ik ook graag een vraag stellen.

als je zeg maar opneemt met dat ding moet ie dan in de TV en de PC...... tegelijk dus???

als dat dus zo is haal ik heb niet want we hebben geen laptop :duh:

Bewerkt: door gtafreak321

Geplaatst:
comment_1396859
nu er dus toch al een topic hiermee is gemaakt wil ik ook graag een vraag stellen.

als je zeg maar opneemt met dat ding moet ie dan in de TV en de PC...... tegelijk dus???

Staat je pc naast je PS3?

Anders kan je een verlengkabel kopen.

Check of je thuis een DVD Recorder hebt of een Harddiskrecorder, want dan hoef je geen Dazzle.

Geplaatst:
comment_1397270

Check of je thuis een DVD Recorder hebt of een Harddiskrecorder, want dan hoef je geen Dazzle.

nee mijn PC staat beneden en mijn PS3 staat op mijn kamer dus dan moet ik een gat door het plafon boren dan kan het wel :puh:

maar dazzle neemt dus niet op zonder dat je je PC in de buurt hebt??

Geplaatst:
comment_1397281

nee mijn PC staat beneden en mijn PS3 staat op mijn kamer dus dan moet ik een gat door het plafon boren dan kan het wel :puh:

maar dazzle neemt dus niet op zonder dat je je PC in de buurt hebt??

Een PC heb je wel nodig ja voor met een Dazzle te kunnen werken.

Dan kan je misschien best voor iets anders kijken. :Y

Geplaatst:
comment_1401252

Ik heb een Easycap gekocht op eBay voor 5 euro :tu: het is wat ingewikkeld maar op YouTube staan heel wat video's waarin het heel goed wordt uitgelegd. Hij neemt op met Scart en/of met S-Video.

Geplaatst:
comment_1401450

Toch had je beter kunnen luisteren naar de opmerkingen hier. Als je niet alleen je beeld wil opnemen, maar ook nog gewoon wilt gamen op je TV, is dit niet de juiste apparatuur. Je zou hierbij het signaal nog wel kunnen splitten, maar de easycap kan volgens mij niet echt zo goed overweg hiermee.. Maar ik kan het ook mis hebben natuurlijk! ^_^

Anyway, mocht het wél goed kunnen, én gamen op je tv en tegelijkertijd opnemen, dan ben ik zeker benieuwd naar je eerste filmpjes! Vergeet ze niet te posten, hè! :D

Geplaatst:
comment_1402008
Toch had je beter kunnen luisteren naar de opmerkingen hier. Als je niet alleen je beeld wil opnemen, maar ook nog gewoon wilt gamen op je TV, is dit niet de juiste apparatuur. Je zou hierbij het signaal nog wel kunnen splitten, maar de easycap kan volgens mij niet echt zo goed overweg hiermee.. Maar ik kan het ook mis hebben natuurlijk! ^_^

Anyway, mocht het wél goed kunnen, én gamen op je tv en tegelijkertijd opnemen, dan ben ik zeker benieuwd naar je eerste filmpjes! Vergeet ze niet te posten, hè! :D

Je kan toch ook je TV OUT daarvoor gebruiken?

Want dit is bijna het zelfde als de Dazzle.

easycap.jpg

Geplaatst:
comment_1402154

Ja kan deze Easy Cap voor ongeveer 9 euro (gratis verzending) hier bestellen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11267

Een andere mogelijkheid is natuurlijk een DVD-recorder (met HDD...) Dan kan je in de IN-line je PS3 aansluiten en zo ondertussen recorden op de HDD of op een DVD terwijl je aan het gamen bent, wat je dan zo kan overzetten naar je PC.

Maar die Easy Cap is natuurlijk een zeer goede én goedkope oplossing om elke media direkt naar je PC om te zetten, evenals oude VHS-cassettes of video-opnames

Greetz,

Geplaatst:
comment_1406464
Die Pinacle dazzle kan die ook ps 3 opnemen terwijl ik speel,en hoeveel kost die en dan waar kan je deze kopen ook in mediamarkt in België?

Ja dat kan.

Je neemt op terwijl je speelt.

Maar je moet wel een pc in de buurt van de Dazzle hebben.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.