Geplaatst: 26 juni 200916 jaren comment_1393465 Heeft er iemand een idee voor een nieuwe? Ik heb de volgende opgenoemde onderwerpen al: -Southpark. -Family Guy. -American Dad. -Super Mario. -Avatar. -The Simpsons. -Ratchet and Clank. -Ice Age. Alle ideeën zijn welkom Bewerkt: 27 juni 200916 jaren door Timske
Geplaatst: 2 juli 200916 jaren comment_1400241 In één woord: Jaloers! Oh god, wat ben ik hier lang niet geweest.
Geplaatst: 2 juli 200916 jaren Auteur comment_1400387 Een screentje van je eigen posts en iedereen ligt dubbel. Zet dat stuk zaagsel daar boven eens aan het werk en bedenk zelf iets. Je hebt tenslotte al een paar avatarpacks gemaakt. Allemaal onbedenkbaar. The Simpsons die je zelf nog niet eens kon uitknippen en die scheve poppetjes van Southpark. Echt origineel joh. Gaat niet makkelijk met Paint nee, maar wat ik van jouw 'Photoshop' moet denken weet ik ook niet. Dus als je niets nuchtigs hoeft te posten hoef je hier ook niet te zijn. Sul..[/font] @ Forumrunner, daar dacht ik ook aan ja Komt over 10 minuutjes of minder op tv :$
Geplaatst: 15 juli 200916 jaren comment_1413755 Command and Conquer Avatars lijken mij wel wat . Succes Timske!
Heeft er iemand een idee voor een nieuwe?
Ik heb de volgende opgenoemde onderwerpen al:
-Southpark.
-Family Guy.
-American Dad.
-Super Mario.
-The Simpsons.
-Ratchet and Clank.
-Ice Age.
Alle ideeën zijn welkom
Bewerkt: door Timske