Jump to content
Geplaatst:
comment_1394402

Hey!

Ik ben opzoek naar een nieuwe Pc :).

Het systeem:

- Wat is het maximale budget dat ik wil uitgeven?

600-850 Euro.

- Welke onderdelen denk ik te kunnen hergebruiken van een eerdere pc? (bv: beeldscherm, muis, toetsenbord)

Beeldscherm, muis, toetsenbord

- Wat is het hoofddoel van de pc, waarvoor moet hij gaan dienen? (bv foto's bewerken, videobewerking, 3d modelleren, 3D games, mediacenter, muziekbewerking,...)

Gamen, Photoshop

- Ben je van plan te gaan overclocken?

Misschien, als jullie me kunnen overtuigen dat het nuttig is(of niet)

- Heb je verder speciale eisen voor je pc (bv: aparte geluidskaart, tv kaart, extra usb poorten, verlichting en venster in de behuizing,...)?

Beetje leuke case mag wel

Randapparatuur:

- Heb je ook randapparatuur nodig? (muis, toetsenbord, beeldscherm, ...)

Nee

- Welke software heb je nodig? (bv: besturingssysteem, antivirus, ...)

Geen

- Indien je je beeldscherm wilt hergebruiken, welke grootte is dit?

Ik krijg een LG.

De (web)shop:

- Moet het systeem geassembleerd (in elkaar gezet) worden door de (web)shop? Wil je ook dat er een besturingssysteem door de (web)shop wordt geinstalleerd?

Nee, Nee

- Heb je zelf een voorkeur van bepaalde (web)shop of heb je liever dat wij de goedkoopste uitzoeken?

Het liefst een webshop, zodat ik niet 10x verzendkosten heb.

Ty.

Bewerkt: door Fedmas

• Reacties 76
  • Bezichtigingen 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1395288

nu krijg je 3 gb al amper vol, misschien dat dat in de komende paar jaar veranderd, maar tegen die tijd is het geheugen sowieso goedkoper, en kun je dus makkelijk nog een paar reepjes erbij duwen, oftewel je kan goed voor 3gb gaan nu.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.