Geplaatst: 12 juni 200421 jaren comment_9204 het lukt me steeds niet om in de gta.img iets te delete help ik smeek het ik ben al 3 weken bezig
Geplaatst: 13 juni 200421 jaren comment_9226 Wat staat er? Geef wat meer aan, dan kunnen we je helpen
Geplaatst: 13 juni 200421 jaren Auteur comment_9255 Wat staat er? Geef wat meer aan, dan kunnen we je helpen het is all gelukt me vader heeft me geholpen het is all gelukt
Geplaatst: 14 juni 200421 jaren comment_9259 :lol: Het valt me op dat er tig van die topics zijn met een titel als "Help!" of "Ik snap het niet" of "HULP NODIG!", waarin zo ongeveer altijd dezelfde vage vraag staat. De eerstvolgende reactie vraagt om meer informatie, en vervolgens gebeurt er niets meer... Ligt het nu aan mij of is dat best zinloos?
Geplaatst: 14 juni 200421 jaren comment_9277 Dat is niet zinloos Het zijn natuurlijk altijd andere mensen die die vraag stellen. Maar ze weten niet hoe ze het moeten doen. En als ze het niet goed uitleggen, omdat ze hier voor het eerst zijn, vragen wij om informatie... Zo zit het....
Geplaatst: 14 juni 200421 jaren comment_9285 Ja, dat snap ik wel, maar ze komen heel vaak niet meer terug... :huh: Ik bedoel, waarom een vraag stellen als je toch niet op het antwoord wacht?
Geplaatst: 14 juni 200421 jaren comment_9290 Misschien vergeten ze de site ofzo? Maar als je antwoord is het wel zo netjes. Als ze er nog toevallig opkomen weten ze het antwoord. Maar er komen ook wel veel wel weer terug...
Geplaatst: 14 juni 200421 jaren comment_9313 Hmmm... Ja, dat zal dan wel... Maar ik dacht, er zijn zoveel topics van twee of drie reacties met onopgeloste problemen die kennelijk door de nieuwkomers niet gelezen worden, omdat zij vaak met dezelfde problemen aankomen... Wordt dat niet onoverzichtelijk?
Geplaatst: 23 juni 200420 jaren comment_9852 yah,best wel vreemd,iedere zichzelf respecterende gamer kan toch ook een beetje nadenken of zouden het allemaal hersenloze n00bs zijn?
Geplaatst: 24 juni 200420 jaren comment_9909 Daar denk je dan niet zo snel aan. Je bent misschien ergens anders mee bezig ofzo. Ze vragen vast op andere sites en dan krijgen ze daar antwoord, en dan komen ze hier niet meer terug.
het lukt me steeds niet om in de gta.img iets te delete help ik smeek het ik ben al 3 weken bezig