Mijn vader was wel geïnteresseerd in de nieuwe Iphone 3GS, want het schijnt dat je de internetverbinding van je Iphone kan doorlinken naar je MacBook. Dus mijn vraag was: Klopt het, en houd dat dus in dat hij zijn losse mobiele internet abbo (met zo'n dongel weet je wel) kan opzeggen? En is die doorlinking ook draadloos of moet je de Iphone op de MacBook aansluiten? Want zo hij denk ik aardig wat besparen, aangezien hij dan zijn internet abbo voor de laptop en telefoon abbo in één heeft Ik hoop dat jullie mij en mn vader kunnen helpen
Hallo allemaal
Mijn vader was wel geïnteresseerd in de nieuwe Iphone 3GS, want het schijnt dat je de internetverbinding van je Iphone kan doorlinken naar je MacBook. Dus mijn vraag was: Klopt het, en houd dat dus in dat hij zijn losse mobiele internet abbo (met zo'n dongel weet je wel) kan opzeggen? En is die doorlinking ook draadloos of moet je de Iphone op de MacBook aansluiten? Want zo hij denk ik aardig wat besparen, aangezien hij dan zijn internet abbo voor de laptop en telefoon abbo in één heeft
Ik hoop dat jullie mij en mn vader kunnen helpen 
Groetjes GTA4Gamer