Geplaatst: 28 juni 200916 jaren comment_1395200 ik heb een nieuwe pc en ik wil graag de bestanden over zetten op de nieuwe schijf maar als ik mijn documenten wil openen staat er "toegang gewijgerd" Wat nu?
Geplaatst: 12 juli 200916 jaren comment_1411461 Dit probleem had ik zelf ook. Je moet naar veilige modus gaan, eigenschappen van de map of het bestand, naar beveiliging gaan en dan geavanceerd kiezen. Je gaat dan naar het tab 'Eigenaar' klikt op bewerken. Je kiest dan je eigen account en maakt daar de eigenaar van. Sluit alle vensters van de eigenschappen weg en ga weer naar eigenschappen (ja dit moet) en doe dan bewerken. Selecteer het vorige gebruikers account en doe bij de checklist bij alles weigeren. Druk op 'ok' en je bent klaar.
Geplaatst: 12 juli 200916 jaren Auteur comment_1411465 Dit probleem had ik zelf ook. Je moet naar veilige modus gaan, eigenschappen van de map of het bestand, naar beveiliging gaan en dan geavanceerd kiezen. Je gaat dan naar het tab 'Eigenaar' klikt op bewerken. Je kiest dan je eigen account en maakt daar de eigenaar van. Sluit alle vensters van de eigenschappen weg en ga weer naar eigenschappen (ja dit moet) en doe dan bewerken. Selecteer het vorige gebruikers account en doe bij de checklist bij alles weigeren. Druk op 'ok' en je bent klaar. ok bedankt
ik heb een nieuwe pc en ik wil graag de bestanden over zetten op de nieuwe schijf maar als ik mijn documenten wil openen staat er "toegang gewijgerd" Wat nu?