Jump to content
Geplaatst:
comment_1395746

2qjevf4.png

Ik wil gewoon even laten zien hoe makkelijk het is om een fake screen te maken. Plaats deze op meerdere sites, en het gerucht ontstaat dat Guitar Hero op de PSP komt. Rates?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1395759
Die screen is duidelijk nep, Guitar Hero komt helemaal niet op de PSP... :duh:

Ja maar hij ziet er wel echt uit. Dat guitar hero niet voor de PSP is weten we wel, maar voor mensen die er geen verstand van hebben kan het best misleidend zijn. Ik vind hem tenminste wel echt. Het is alleen denk ik niet zo moeilijk om zo'n screen te maken. Of wel?

hugotje112

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1395761

Bedankt voor de rate niks.

Ja maar hij ziet er wel echt uit. Dat guitar hero niet voor de PSP is weten we wel, maar voor mensen die er geen verstand van hebben kan het best misleidend zijn. Ik vind hem tenminste wel echt. Het is alleen denk ik niet zo moeilijk om zo'n screen te maken. Of wel?

hugotje112

Nou, het is niet moeilijk. En BaasB, je moet niet op die knopjes letten.

Geplaatst:
comment_1396018

Het scherm is veel te scherp, veel te net, veel te mooi. De PSP zou zulke graphics nooit kunnen produceren. Verder heb je de lay-out niet eens handig gekozen: hoe kun je ingodsnaam tegelijk de knoppen indrukken en aan het pookje trekken? Vind ik knap, als je op hetzelfde moment de PSP ook nog zo fatsoenlijk moet vasthouden dat je kan zien wat er op het schermpje gebeurt... :D

Geplaatst:
comment_1403570

Het is inderdaad grappig en leuk gedaan.

Alleen je ziet inderdaad wel dat de screen nep is.

Die Graphics zou een PSP namelijk nooit aan kunnen.

En Guitar Hero bestaat niet op de PSP.

Wel vind ik het jammer dat je die pijltjes toetsen heb gekleurd.

8.0/10

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1423191
RockBand bestaat wel op de Psp :tu:

Ziet er wel leuk uit ;):puh:

Idd Rockband Unplugged, heb hem zelf :puh:

Maar als je een gerucht wil veroorzaken kun je beter die gekleurde toetsen weglaten ;) Maar verder ziet hij er wel goed uit.

7/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.