Geplaatst: 28 juni 200915 jaren comment_1395804 hoe doe je dat?? Ik wil het graag doen op: 3, vice city, san andreas Bewerkt: 28 juni 200915 jaren door onbekendeIV
Geplaatst: 28 juni 200915 jaren comment_1395808 Voor welke GTA? Je kunt überhaupt geen radiostations 'maken', maar alleen originele radiostations aanpassen. Als je meer informatie geeft (voor welke GTA je dit wilt weten, bijvoorbeeld) kunnen wij jou ook beter helpen.
Geplaatst: 28 juni 200915 jaren comment_1395811 Als het voor San Andreas is, kan je deze tutorial volgen om audio aan te passen. Je moet de radio bestanden allemaal gaan aanpassen, al die bestanden van een radio, die je wil veranderen. De naam kan je ook veranderen, door het in de GXT-Editor op te zoeken en te veranderen. Veel succes Bewerkt: 28 juni 200915 jaren door Beagle
Geplaatst: 28 juni 200915 jaren Auteur comment_1395814 Als het voor San Andreas is, kan je deze tutorial volgen om audio aan te passen. Je moet de radio bestanden allemaal gaan aanpassen, al die bestanden van een radio, die je wil veranderen. De naam kan je ook veranderen, door het in de GXT-Editor op te zoeken en te veranderen. Veel succes Bedankt!
Geplaatst: 28 juni 200915 jaren Auteur comment_1395847 Voor welke GTA? Je kunt überhaupt geen radiostations 'maken', maar alleen originele radiostations aanpassen. Als je meer informatie geeft (voor welke GTA je dit wilt weten, bijvoorbeeld) kunnen wij jou ook beter helpen. in gta 3 wil ik eerst beginnen maar san andreas is mijn doel
Geplaatst: 28 juni 200915 jaren comment_1395850 Waarom in GTA3 beginnen als San Andreas je doel is Of bedoel je, San Andreas radio naar GTA3?
Geplaatst: 28 juni 200915 jaren Auteur comment_1395856 Waarom in GTA3 beginnen als San Andreas je doel is Of bedoel je, San Andreas radio naar GTA3? ik bedoel daarmee dat ik makkelijk wil beginnen en steeds moeilijker wil doen zoals san andreas maar radio van san andreas naar gta 3, als dat kan lijkt mij dat wel XD
Geplaatst: 28 juni 200915 jaren comment_1395872 Zet je mp3'tjes in "Mijn Documenten > Gta San Andreas User Files > User Tracks". Hierna start je SA op, Options > Audio Settings > User Track Options. Nu zorg je dat "Play Mode" op "Random" (willekeurige volgorde) of "Sequential" (op volgorde) staat, "Automatic Media Scan" op "On" en klik voor de zekerheid nog even op "Scan Usertracks". Ingame, in een voertuig, vind je tussen de radiostations nu "User Track Player". Als je dit 'radiostation' kiest worden de audiobestanden die je in het mapje "User Tracks" hebt gezet afgespeelt. Bladeren tussen de nummers kan door op F5 te drukken. Bewerkt: 28 juni 200915 jaren door Puma
hoe doe je dat??
Ik wil het graag doen op: 3, vice city, san andreas
Bewerkt: door onbekendeIV