Jump to content
Geplaatst:
comment_144582

wat vindt je leuker de Fifa serie of de PES Serie

Mijn vraag is of je de Fifa serie of de Pro Evolution Soccer serie leuker vindt.

Ik kies zelf voor PES :lol:

• Reacties 31
  • Bezichtigingen 2.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Fifa serie of de PES Serie

1. 1. Fifa serie of de PES Serie

• FIFA
      12
    • PES
      16

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_144675

Ik heb voor PES gekozen, omdat ik die veel bter vind spelen, je moet ook zelf mikken op doel, bij FIFA als je dan schiet gaat hij automatich naar een rechting <_<

Geplaatst:
comment_144766

PES, zonder twijfel.. bij Fifa zijn alle goals hetzelfde.

Bij PES moet je altijd een geschikt moment zoeken om te scoren en bij Fifa lukt dat altijd maar bij bepaalde plekken.

Bovendien is PES veel en veel realistischer bijvoorbeeld als je je voor komt gaat de tegenstander veel beter spelen.

Kijk maar op wat voetbalgames-fora, dan zie je dat het meerendeel er over eens is dat PES een betere game is..

Wie zegt dat PES te weinig licenties heeft raad ik the wolff patch aan, dan is alles precies het zelfde als bij FiFa.

Geplaatst:
comment_144783

Bij PES moet je altijd een geschikt moment zoeken om te scoren en bij Fifa lukt dat altijd maar bij bepaalde plekken.

Bovendien is PES veel en veel realistischer bijvoorbeeld als je je voor komt gaat de tegenstander veel beter spelen.

Kijk maar op wat voetbalgames-fora, dan zie je dat het meerendeel er over eens is dat PES een betere game is..

Wie zegt dat PES te weinig licenties heeft raad ik the wolff patch aan, dan is alles precies het zelfde als bij FiFa.

Is die wolff patch van konami?

Geplaatst:
comment_144819

Is die wolff patch van konami?

Dat weet ik zo niet.. moet je even op google zoeken..

Geplaatst:
comment_145010
FIFA.. :)

ik ga hier in mee. met de Pes series heb ik niet zo veel weet echt niet hoe die dingen werken, met de FIfa ben ik al vanaf me 10 bekend

Geplaatst:
comment_145012

Je moet PES een kans geven, meeste mensen vinden Fifa leuk nadat ze het al de eerste keer gespeeld hebben..

Als iemand PES voor de eerste keer speelt lijkt het saai, maar als je het vaker doet, is PES veel verslavender als Fifa..

Het zal echt niet lang meer duren dat Fifa van de troon word geslagen door PES want de echte kenner vind PES gewoon beter :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.