Geplaatst: 29 juni 200915 jaren comment_1397275 Wie heeft dit probleem ook: Als je een LBP skin download via ps store en daarna installeert dat je het nergens meer kan vinden, ook in de pod als je naar Downloadable contents gaat dat hij aangeeft dat er geen zijn. ik baal hier verschrikkelijk van aangezien ik later level packs en skins wil doenloaden Heb nu de gratis skins gedownload
Geplaatst: 30 juni 200915 jaren comment_1397309 Normaal als je het download installeerd hij het meteen erna, en als je dan naar je poppit gaat, staan de pakjes gewoon tussen de andere kleren.
Geplaatst: 30 juni 200915 jaren Auteur comment_1397387 Normaal als je het download installeerd hij het meteen erna, en als je dan naar je poppit gaat, staan de pakjes gewoon tussen de andere kleren. Nee ze staan er niet tussen, maar bij mijn hardware staat wel dat er DLC's in mijn systeem staan
Geplaatst: 30 juni 200915 jaren comment_1397833 Normaal als je het download installeerd hij het meteen erna, en als je dan naar je poppit gaat, staan de pakjes gewoon tussen de andere kleren. Nee ze staan er niet tussen, maar bij mijn hardware staat wel dat er DLC's in mijn systeem staan ben je aangemeld op het ps3 network als je lbp gaat spelen? want het kan zijn dat je eeerst nog eens moet updaten
Geplaatst: 30 juni 200915 jaren Auteur comment_1397898 Normaal als je het download installeerd hij het meteen erna, en als je dan naar je poppit gaat, staan de pakjes gewoon tussen de andere kleren. Nee ze staan er niet tussen, maar bij mijn hardware staat wel dat er DLC's in mijn systeem staan ben je aangemeld op het ps3 network als je lbp gaat spelen? want het kan zijn dat je eeerst nog eens moet updaten ja en in de pod staat altijd dat er geen dlc's beschikbaar zijn
Geplaatst: 30 juni 200915 jaren comment_1398202 Het kan ook zijn dat er iets mis is met jouw LBP of met je PS3, lukt bij andere games het downloaden van DLC/demo's wel? Anders ligt het aan je PS3.
Geplaatst: 1 juli 200915 jaren Auteur comment_1398765 Het kan ook zijn dat er iets mis is met jouw LBP of met je PS3, lukt bij andere games het downloaden van DLC/demo's wel? Anders ligt het aan je PS3. Ik heb altijd nog gewoon demo's kunnen downloaden .
Wie heeft dit probleem ook:
Als je een LBP skin download via ps store en daarna installeert dat je het nergens meer kan vinden, ook in de pod
als je naar Downloadable contents gaat dat hij aangeeft dat er geen zijn.
Heb nu de gratis skins gedownload