Geplaatst: 30 juni 200915 jaren comment_1398156 Hallo jij, ja jij ja! Ik had een vraagje, zouden er over een paar jaar computers/laptops worden uitgegeven met Touchscreen? Niet dom reageren maar het zou toch mogelijk kunnen zijn? Maar alvast bedankt
Geplaatst: 5 juli 200915 jaren comment_1403725 Ik vind zo'n touch pc wel cool. Maar ik denk niet dat ze erg betaalbaar zullen zijn .Ik denk dat het alleen iets voor hele rijke mensen. Misschien dat het in de toekomst veranderd. hugotje112 Ik heb er net een binnen (tweedehands) en zoveel is er niet aan hoor, je doet gewoon met je vinger wat je normaal met de muis doet. wat ik me dus afvraag: als je online een schietspel speelt, en je tikt op je tegenstanders hoofd, is die dan dood?
Geplaatst: 5 juli 200915 jaren comment_1403896 Ik vind zo'n touch pc wel cool. Maar ik denk niet dat ze erg betaalbaar zullen zijn .Ik denk dat het alleen iets voor hele rijke mensen. Misschien dat het in de toekomst veranderd. hugotje112 Ik heb er net een binnen (tweedehands) en zoveel is er niet aan hoor, je doet gewoon met je vinger wat je normaal met de muis doet. wat ik me dus afvraag: als je online een schietspel speelt, en je tikt op je tegenstanders hoofd, is die dan dood? Could be, als klikken als vuren staat aangegeven. Maar er staan nog geen games op.
Geplaatst: 5 juli 200915 jaren comment_1403899 Ik vind zo'n touch pc wel cool. Maar ik denk niet dat ze erg betaalbaar zullen zijn .Ik denk dat het alleen iets voor hele rijke mensen. Misschien dat het in de toekomst veranderd. hugotje112 Ik heb er net een binnen (tweedehands) en zoveel is er niet aan hoor, je doet gewoon met je vinger wat je normaal met de muis doet. Is dat dan duur?
Geplaatst: 5 juli 200915 jaren comment_1403915 Ik vind zo'n touch pc wel cool. Maar ik denk niet dat ze erg betaalbaar zullen zijn .Ik denk dat het alleen iets voor hele rijke mensen. Misschien dat het in de toekomst veranderd. hugotje112 Ik heb er net een binnen (tweedehands) en zoveel is er niet aan hoor, je doet gewoon met je vinger wat je normaal met de muis doet. Is dat dan duur? Dat model kost nieuw normaal 3000 euro, ik heb 'm gekregen voor 200.
Geplaatst: 5 juli 200915 jaren comment_1404734 Ik vind zo'n touch pc wel cool. Maar ik denk niet dat ze erg betaalbaar zullen zijn .Ik denk dat het alleen iets voor hele rijke mensen. Misschien dat het in de toekomst veranderd. hugotje112 Ik heb er net een binnen (tweedehands) en zoveel is er niet aan hoor, je doet gewoon met je vinger wat je normaal met de muis doet. wat ik me dus afvraag: als je online een schietspel speelt, en je tikt op je tegenstanders hoofd, is die dan dood? Could be, als klikken als vuren staat aangegeven. Maar er staan nog geen games op. Lijkt me ook lomp werken eigenlijk, netzoals op de Itouch met sommige schietspelletjes, dan zit je met je jatten voor het beeld en zie je de helft niet eens . Daarom is de toetsenbord+muis een geniale FPS configuratie . Daarnaast, ik denk dat zo'n touch dinges leuk voor even is en daarna niet meer.
Geplaatst: 10 juli 200915 jaren comment_1409266 Niemand kan voorspellen wat er de komende jaren gaat gebeuren qua computers, misschien wel computers die totaal op stem werken Daar is al een programma voor: Dragon naturly speaking Dan zeg je wat de pc moet doen/typen.
Geplaatst: 10 juli 200915 jaren comment_1409579 Niemand kan voorspellen wat er de komende jaren gaat gebeuren qua computers, misschien wel computers die totaal op stem werken Daar is al een programma voor: Dragon naturly speaking Dan zeg je wat de pc moet doen/typen. Die heb ik wel
Geplaatst: 14 juli 200915 jaren comment_1412968 De iPhone 3GS heeft wel een functie genaamd voice control. Kun je helemaal laten werken met je stem, of het erg nuttig is weet ik niet.
Hallo jij, ja jij ja!
Ik had een vraagje, zouden er over een paar jaar computers/laptops worden uitgegeven met Touchscreen? Niet dom reageren maar het zou toch mogelijk kunnen zijn? Maar alvast bedankt