Jump to content
Geplaatst:
comment_1398327

Als ik op het internet over de iPod touch lees kom ik bijna alleen maar voordelen tegen. Omdat er geen producten zonder nadelen bestaan wou ik hier graag vragen of jullie op de hoogte zijn van nadelen van de iPod Touch. Ik ben hierbij opzoek naar letterlijk alle nadelen, ook van die kleintjes die nauwelijks opvallen ;) .

P.s: Ik ben niet opzoek naar verhalen over hoe machtig mooi en groots een PSP of een andere iPod is, gelieve hier dus ook niet over te beginnen.

• Reacties 37
  • Bezichtigingen 8.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1466817

Koop je een Apple koptelefoon met afstandsbediening. Zoals hier. Dit is toevallig een dure, maar ik heb de 1e gepakt die ik zag als voorbeeld. Dan heb je het probleem niet dat je steeds je iTouch/iPhone moet pakken.

Geplaatst:
comment_1467583
Of update naar 3.0, dan hoef je maar te schudden met je iPod en je gaat naar het volgende nummer. ^_^

Dat vind ik weird, ik moet echt met dat ding zwiepen wilt ie dat pas doen, en soms als ik opsta, speelt ie opeens muziek af :S

Geplaatst:
comment_1472019

Bij mij is ie al veel gevallen, en er is nog geeneens een krasje op het scherm. Overigens koop je best een beschermhoesje. ik heb de SwichEasy rebel case, die echt goed beschermt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.