May 24, 200520 yr heey , is er een code dat al het water weg is ?? want ik heb er wel eens van gehoord op een site de url weet ik niet meer
May 24, 200520 yr Code? Volgens mij is daar geen code voor althans geen officiele, welke site is dat dan geweest want mij lijkt dat onmogelijk <_<
May 24, 200520 yr Author oke ,dat is dan ook weer klaar ,want ik wil weten wat er in da gezonken vrachtschip te zien is
May 25, 200520 yr Author Dit.Niets dus. ik was er met een boot over gevaren en zag : dat het schip dooorgeknakt was ,net als de titanic edit : is da een bleu hell ? Edited May 25, 200520 yr by peter99
May 28, 200520 yr Dit.Niets dus. ik was er met een boot over gevaren en zag : dat het schip dooorgeknakt was ,net als de titanic edit : is da een bleu hell ? Nee dat is een bug wanneer je een trainer gebruikt op de PC. - En nee op de PS2 is er NOOIT zo'n cheat. Ik heb namelijk een lijst van meer dan 1000 mogelijke combinaties die in cheat-achtige-vorm zouden kunnen zijn gemaakt en daar zaten maar iets meer dan 20 cheats tussen die zijn allemaal ook officieel bevestigd
heey ,
is er een code dat al het water weg is ??
want ik heb er wel eens van gehoord op een site
de url weet ik niet meer