Jump to content
Geplaatst:
comment_1399198

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, is het nú nog de moeite waard om Call of Duty: Modern Warfare te kopen, of kan ik beter wachten te Modern Warfare 2, of kan ik ze beter allebei kopen, of zijn er op dit moment nog andere goede games die ik kan kopen?

Wat ik al heb: GTA IV, CoD WaW, Prototype, Little big planet, Grand Turismo 5 prologue ( en Killzone 2 heb ik al verkocht...)

Dus wat ik eigenlijk wil is hulp voor een goed spel wat ik nu kan kopen, en zelf dacht ik aan COD 4, maar het mag ook iets anders zijn...

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1400027
Ik denk dat ik hem ga halen, teminste, als niemand me hier gaat over halen voor een ander spel...

500 uur :7

Och, ik ken veel erger. Die zitten al op 8000 uur. :7

Hoeveel uur spelen die dan wel niet per dag :7

EDIT: het wordt deze of Far Cry 2 of call of juaraz...zeggen jullie het maar!

Bewerkt: door stanboy96

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1401981

Maar de multiplayer is wel uitgebreid, maar voor de 1000e keer, welke winkel is het goedkoopste van allemaal?

P.S. Bij de FreeRecordShot krijg ik 7.50 korting, maar is er nog een winkel die Nóg goedkoper is?

Stanboy96 ^_^

Geplaatst:
comment_1402101
blijft een mooie game. Ik vind zelf dat de Bart Smit wel aardig goedkoop is en als je niet de deur uit wilt is bol.com wel goed...

Hij zegt zelf dat zijn ouders niet willen dat hij online bestelt.

@stanboy96: Je kunt dan denk ik het beste bij free record shop halen aangezien je daar nog 7,50 euro korting krijgt.

Geplaatst:
comment_1406057
Maar de multiplayer is wel uitgebreid, maar voor de 1000e keer, welke winkel is het goedkoopste van allemaal?

P.S. Bij de FreeRecordShot krijg ik 7.50 korting, maar is er nog een winkel die Nóg goedkoper is?

Stanboy96 ^_^

nee de korting werkt alleen bij games die duurder dan 44,99 zijn, aangezien cod 4 goedkoper is krijg je geen 7,50 korting.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.