Posted July 1, 200916 yr comment_1399237 Kan iemand me uitleggen waar de peds hun collision vandaan halen? Tom Edited July 1, 200916 yr by .:TOM:.
July 1, 200916 yr comment_1399246 Ik denk dat je wel een vermoeden zou kunnen hebben als je zelf onderzoek had gedaan in de SA Root map. Rockstar Games -> San Andreas -> Models -> coll -> peds.col Ik denk dat ze hier in zullen staan. Edited July 1, 200916 yr by Beagle
July 1, 200916 yr Author comment_1399281 Dit had ik al gevonden maar de file opent niet met 3dsmax en evenmin met de colleditor. Ik heb namelijk een ped model wat vergroot en dit werkt maar je kan door hem lopen en hij zit de helft onder de grond. Tom
July 1, 200916 yr comment_1399318 Alle peds / player hebben de zelfde coll volgensmij... Ze zitten hardcoded in de .exe denkik Edited July 1, 200916 yr by MFCL
July 3, 200916 yr Author comment_1400762 Dat is spijtig, ik had een ped verkleint tot de grootte van de voet van CJ. Als ik er op schiet klopt het wel (ik raak hem echt alleen als ik er op schiet maar ik loop er wel tegen alsof het eenj normale ped is (de collison is nog even groot) en hij zweeft in de lucht. Tom >>> Door DaBeast: PB verstuurd, collision word namelijk ge genereert .<<<
Kan iemand me uitleggen waar de peds hun collision vandaan halen?
Tom
Edited by .:TOM:.