Geplaatst: 2 juli 200915 jaren comment_1399585 mijn vraag is dus of je ook met zijn tweeen t/m vieren op een console kan spelen maar dan niet online want ik heb een xbox360 alleen geen xbox live gold dus ik kan niet online multiplayer spelen maar ik wil met twee controlers kunnen spelen kan dat?
Geplaatst: 2 juli 200915 jaren comment_1399598 Neen. Alleen op GTA SA kon je met 2 spelen op de PS2 dacht ik. Maar op GTA IV kun je niet met 2 spelen . EDIT: Nope, je kan niet met 2 op GTA IV gelijk welke console. Heb juist eventjes de achterkant van m'n doosje bekeken, er staat "1 speler". Bewerkt: 2 juli 200915 jaren door Dastard
Geplaatst: 2 juli 200915 jaren comment_1399697 Als je met z'n tweeën wilt spelen heb je dezelfde console + internet nodig. En dan kan je elkaar inviten op multiplayer en dan kan je samen spelen. Best wel zonde dat R* niks deed zoals in GTA SA waardoor je met z'n tweeën kon spelen in SP.
Geplaatst: 10 juli 200915 jaren comment_1409362 ik heb het op pc want voor de x box moet je betalen online en ps3 is te duur
mijn vraag is dus of je ook met zijn tweeen t/m vieren op een console kan spelen maar dan niet online want ik heb een xbox360 alleen geen xbox live gold dus ik kan niet online multiplayer spelen maar ik wil met twee controlers kunnen spelen kan dat?