Geplaatst: 2 juli 200915 jaren comment_1399795 Hallo, Ik heb een probleem. Via Windows Live heb ik een Account gemaakt met de leeftijd 13. Nu heb ik een Xbox en nu kan ik bepaalde spellen zoals Gears of War 2, Fifa 09, Burnout Paradise niet op Multiplayer spelen. Is er ergens ook iets hoe je je leeftijd kan veranderen? Of moet ik een nieuw account aanmaken?
Geplaatst: 2 juli 200915 jaren comment_1399954 Hallo,Ik heb een probleem. Via Windows Live heb ik een Account gemaakt met de leeftijd 13. Nu heb ik een Xbox en nu kan ik bepaalde spellen zoals Gears of War 2, Fifa 09, Burnout Paradise niet op Multiplayer spelen. Is er ergens ook iets hoe je je leeftijd kan veranderen? Of moet ik een nieuw account aanmaken? Dan heb je ouderlijk toezicht, dan moet je in het menu als je je Xbox360 opstart ga je helemaal naar rechts, daar heb je instellingen. Dan zie daar ook ouderlijk toezicht staan en dan verander je een dingen die je wilt.
Geplaatst: 2 juli 200915 jaren comment_1399969 Nee, bekend probleem. Dit ligt aan je Hotmail/Yahoo/AOL adres. Waarschijnlijk is je leeftijd onder de 18 jaar ingesteld. Ik weet dat dat problemen kan geven met onder andere E.A. games, en daar ligt dit ook waarschijnlijk aan. Enige optie wat ik mij kan bedenken is een nieuwe gamertag maken met een email adres van boven de 18 jaar als leeftijd ingesteld. Succes.
Geplaatst: 2 juli 200915 jaren comment_1400108 Hallo,Ik heb een probleem. Via Windows Live heb ik een Account gemaakt met de leeftijd 13. Nu heb ik een Xbox en nu kan ik bepaalde spellen zoals Gears of War 2, Fifa 09, Burnout Paradise niet op Multiplayer spelen. Is er ergens ook iets hoe je je leeftijd kan veranderen? Of moet ik een nieuw account aanmaken? Dit had ik volgens mij ook al proberen duidelijk te maken in het Xbox 360 topic Bewerkt: 2 juli 200915 jaren door lexus123
Geplaatst: 2 juli 200915 jaren comment_1400363 Hallo,Ik heb een probleem. Via Windows Live heb ik een Account gemaakt met de leeftijd 13. Nu heb ik een Xbox en nu kan ik bepaalde spellen zoals Gears of War 2, Fifa 09, Burnout Paradise niet op Multiplayer spelen. Is er ergens ook iets hoe je je leeftijd kan veranderen? Of moet ik een nieuw account aanmaken? Dit had ik volgens mij ook al proberen duidelijk te maken in het Xbox 360 topic Haha nou je het zegt. Lijkt op eigen schuld dikke bult...
Geplaatst: 3 juli 200915 jaren Auteur comment_1400608 Hallo,Ik heb een probleem. Via Windows Live heb ik een Account gemaakt met de leeftijd 13. Nu heb ik een Xbox en nu kan ik bepaalde spellen zoals Gears of War 2, Fifa 09, Burnout Paradise niet op Multiplayer spelen. Is er ergens ook iets hoe je je leeftijd kan veranderen? Of moet ik een nieuw account aanmaken? Dit had ik volgens mij ook al proberen duidelijk te maken in het Xbox 360 topic Haha nou je het zegt. Lijkt op eigen schuld dikke bult... Ik heb een account gekregen van een vriend van mij.
Geplaatst: 3 juli 200915 jaren comment_1400613 Hallo,Ik heb een probleem. Via Windows Live heb ik een Account gemaakt met de leeftijd 13. Nu heb ik een Xbox en nu kan ik bepaalde spellen zoals Gears of War 2, Fifa 09, Burnout Paradise niet op Multiplayer spelen. Is er ergens ook iets hoe je je leeftijd kan veranderen? Of moet ik een nieuw account aanmaken? Dit had ik volgens mij ook al proberen duidelijk te maken in het Xbox 360 topic Haha nou je het zegt. Lijkt op eigen schuld dikke bult... Ik heb een account gekregen van een vriend van mij. Dan rest er niks anders dan een nieuw account aan te maken.
Geplaatst: 4 juli 200915 jaren Auteur comment_1401822 Hallo,Ik heb een probleem. Via Windows Live heb ik een Account gemaakt met de leeftijd 13. Nu heb ik een Xbox en nu kan ik bepaalde spellen zoals Gears of War 2, Fifa 09, Burnout Paradise niet op Multiplayer spelen. Is er ergens ook iets hoe je je leeftijd kan veranderen? Of moet ik een nieuw account aanmaken? Dit had ik volgens mij ook al proberen duidelijk te maken in het Xbox 360 topic Haha nou je het zegt. Lijkt op eigen schuld dikke bult... Ik heb een account gekregen van een vriend van mij. Dan rest er niks anders dan een nieuw account aan te maken. Dat account van die vriend is 18+
Geplaatst: 4 juli 200915 jaren comment_1402113 Dat account van die vriend is 18+ Je hebt dus al een 18+ account dus vanwaar dit topic??? @hieronder: Edited Bewerkt: 4 juli 200915 jaren door lexus123
Geplaatst: 4 juli 200915 jaren comment_1402330 Dat account van die vriend is 18+ Je hebt dus al een 18+ account dus waarvan dit topic??? Het is 'vanwaar', niet 'waarvan'. Maarja dat wist hij toen nog niet hè...
Geplaatst: 6 juli 200915 jaren comment_1404837 Hallo,Ik heb een probleem. Via Windows Live heb ik een Account gemaakt met de leeftijd 13. Nu heb ik een Xbox en nu kan ik bepaalde spellen zoals Gears of War 2, Fifa 09, Burnout Paradise niet op Multiplayer spelen. Is er ergens ook iets hoe je je leeftijd kan veranderen? Of moet ik een nieuw account aanmaken? Cool, Hoe kan jij die X360 spellen op een Xbox spelen? Wil je me dat alsjelieft uitleggen?
Geplaatst: 6 juli 200915 jaren comment_1404841 Hallo,Ik heb een probleem. Via Windows Live heb ik een Account gemaakt met de leeftijd 13. Nu heb ik een Xbox en nu kan ik bepaalde spellen zoals Gears of War 2, Fifa 09, Burnout Paradise niet op Multiplayer spelen. Is er ergens ook iets hoe je je leeftijd kan veranderen? Of moet ik een nieuw account aanmaken? Cool, Hoe kan jij die X360 spellen op een Xbox spelen? Wil je me dat alsjelieft uitleggen? Uhm... Volgens mij snap jij niet helemaal waar dit topic over gaat. Je kan geen 360 spellen spelen op een ''oude'' Xbox. Het gaat in dit topic erover dat je Xbox360 account te jong is om bepaalde spellen online te mogen spelen omdat er een 16+/18+ -rating aan hangt.
Geplaatst: 6 juli 200915 jaren comment_1404944 Hallo,Ik heb een probleem. Via Windows Live heb ik een Account gemaakt met de leeftijd 13. Nu heb ik een Xbox en nu kan ik bepaalde spellen zoals Gears of War 2, Fifa 09, Burnout Paradise niet op Multiplayer spelen. Is er ergens ook iets hoe je je leeftijd kan veranderen? Of moet ik een nieuw account aanmaken? Cool, Hoe kan jij die X360 spellen op een Xbox spelen? Wil je me dat alsjelieft uitleggen? Je hebt het fout begrepen. Met ''Xbox'' bedoelt hij gewoon Xbox 360.
Geplaatst: 22 juli 200915 jaren Auteur comment_1420703 Bij Gears of War 2 kan ik nu ook op mijn eigen account van 13 op Multiplayer met Gold. Ik ga vanmiddag testen of dat ook met die andere spellen zo is.
Geplaatst: 25 juli 200915 jaren comment_1424464 Komt omdat het geen game van Electronic Arts is. Hun staat er om bekend dat hun games daar erg lastig in zijn. Gears of War is van Epic, en die doen daar niet aan. Voornamelijk EA games, dus. (o.a. van Battlefield en FIFA serie)
Hallo,
Ik heb een probleem. Via Windows Live heb ik een Account gemaakt met de leeftijd 13.
Nu heb ik een Xbox en nu kan ik bepaalde spellen zoals Gears of War 2, Fifa 09, Burnout Paradise niet op Multiplayer spelen.
Is er ergens ook iets hoe je je leeftijd kan veranderen?
Of moet ik een nieuw account aanmaken?