Jump to content
  • Reacties 74
  • Bezichtigingen 5.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1400614
Is dat niet de hoverboard uit ''Back to the Future''?

>Klik< ^_^

Voor de rest ziet ie er goed uit, veel succes! :tu:

Grtz RD

Hehe, inderdaad :puh:. Die mod bestaat al wel voor Vice City, alleen zuigen die animaties :puh:

Puma, wil je alsjeblieft ook een hoverboard maken met de Back to the Future-texture? :engel:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1401747

26499835.jpg

23679506.jpg

33117125.jpg

93291786.jpg

Update:

• Reflectie gefixed;
  • CJ staat nu perfect op het hoverboard;
  • Custom colission en schaduw model;
  • Geoptimaliseerde handling, perfect en toepasselijk voor hoverboard;
  • Nieuwe carcol-kleuren toegevoegd en nieuwe kleurcombinaties.

:sigaar:

Geplaatst:
comment_1401778

Héél vet Puma! Ziet er leuk uit, deze ga ik ook downloaden als 'ie uit is! :D Zeg, heb je misschien van die bovenste screen nog een screen in wat hogere kwaliteit, ik vind die namelijk echt heel vet. :puh:

En how about the Back to the Future skin?[/font]

Geplaatst:
comment_1405767
Ik ben nog steeds bezig met deze mod, heb er nu nieuwe geluiden voor gemaakt (zelf gemaakt met Audacity, dus niet gemixt ofzo). Ik kan hier geen screenshots van posten, maar wel een .rar uploaden met de geluiden. Klik hier om deze .rar te downloaden. Wat vinden jullie van de geluiden?

Mwa, de geluiden zijn zeker niet slecht, maar mij iets te "buitenaards". Ik vind dat de geluiden een beetje een kruising moeten zijn tussen een "Whoo" en een zoom, zoals in Back to the Future. Zie ook deze video.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.