Geplaatst: 2 juli 200915 jaren comment_1400350 DOWNLOAD Gtagarage.com pagina, voor als download op mijn site offline is Met dank aan MFCL voor de animaties! _0_ Have fun ! Teaservideo komt ook nog binnenkort. Video van de non-fixed versie: Bewerkt: 15 september 200915 jaren door Puma
Geplaatst: 2 juli 200915 jaren comment_1400373 Ziet er goed uit!! Als ie klaar is zet je hem dan als download?
Geplaatst: 2 juli 200915 jaren comment_1400379 Ziet er mooi uit, toen je screen stuurde dacht ik dat de onderkant iets anders was :$ KUTGW
Geplaatst: 3 juli 200915 jaren comment_1400564 <3 Weer een mooie mod Puma. Even een vraagje, wat vervangt ie?
Geplaatst: 3 juli 200915 jaren comment_1400597 Is dat niet de hoverboard uit ''Back to the Future''? >Klik< Voor de rest ziet ie er goed uit, veel succes! Grtz RD
Geplaatst: 3 juli 200915 jaren comment_1400614 Is dat niet de hoverboard uit ''Back to the Future''?>Klik< Voor de rest ziet ie er goed uit, veel succes! Grtz RD Hehe, inderdaad . Die mod bestaat al wel voor Vice City, alleen zuigen die animaties Puma, wil je alsjeblieft ook een hoverboard maken met de Back to the Future-texture?
Geplaatst: 3 juli 200915 jaren comment_1400615 Bwehehe, leuke mod Puma. Maar kan hij ook gewoon naar voren schieten?
Geplaatst: 3 juli 200915 jaren Auteur comment_1401747 Update: Reflectie gefixed; CJ staat nu perfect op het hoverboard; Custom colission en schaduw model; Geoptimaliseerde handling, perfect en toepasselijk voor hoverboard; Nieuwe carcol-kleuren toegevoegd en nieuwe kleurcombinaties.
Geplaatst: 3 juli 200915 jaren comment_1401778 Héél vet Puma! Ziet er leuk uit, deze ga ik ook downloaden als 'ie uit is! Zeg, heb je misschien van die bovenste screen nog een screen in wat hogere kwaliteit, ik vind die namelijk echt heel vet. En how about the Back to the Future skin?[/font]
Geplaatst: 4 juli 200915 jaren comment_1401913 Ziet er steeds beter uit Puma Paar vraagjes: -Wat vervangt hij? -Word er iets ander dan de skin en animaties aangepast? -Zal hij goed werken in SAMP :$ -Wanneer komt hij ongeveer uit?
Geplaatst: 4 juli 200915 jaren comment_1402131 Ziet er steeds beter uit Puma Paar vraagjes: -Wat vervangt hij? De Fagio En het werkt goed in SA:MP ja tuurlijk Bewerkt: 4 juli 200915 jaren door Timske
Geplaatst: 6 juli 200915 jaren Auteur comment_1405615 Ik ben nog steeds bezig met deze mod, heb er nu nieuwe geluiden voor gemaakt (zelf gemaakt met Audacity, dus niet gemixt ofzo). Ik kan hier geen screenshots van posten, maar wel een .rar uploaden met de geluiden. Klik hier om deze .rar te downloaden. Wat vinden jullie van de geluiden?
Geplaatst: 6 juli 200915 jaren comment_1405767 Ik ben nog steeds bezig met deze mod, heb er nu nieuwe geluiden voor gemaakt (zelf gemaakt met Audacity, dus niet gemixt ofzo). Ik kan hier geen screenshots van posten, maar wel een .rar uploaden met de geluiden. Klik hier om deze .rar te downloaden. Wat vinden jullie van de geluiden? Mwa, de geluiden zijn zeker niet slecht, maar mij iets te "buitenaards". Ik vind dat de geluiden een beetje een kruising moeten zijn tussen een "Whoo" en een zoom, zoals in Back to the Future. Zie ook deze video.
DOWNLOAD
Gtagarage.com pagina, voor als download op mijn site offline is
Met dank aan MFCL voor de animaties! _0_
Have fun
! Teaservideo komt ook nog binnenkort. Video van de non-fixed versie:
Bewerkt: door Puma