Jump to content
  • Reacties 74
  • Bezichtigingen 5.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1405773

Ik vind dat futuristische wel vet :Y Hoop dat het zo blijft.

Zeg, verdomme Puma, neem ik me net voor om geen mods meer te installeren, kom jij weer met je übermod :-(

@Puma's antwoord, oké. Kan niet wachten tot de release :eten:

Bewerkt: door Bayside

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1405783

Dan installeer je toch alleen deze :eten: ?

@ David: Ik had al moeite genoeg met de geluiden een beetje zoemerig en pulserend te krijgen, waarbij ze ook nog herhaald zouden moeten kunnen worden zonder dat die herhaling hoorbaar is... Ik vind ze wel goed zo :).

Teaservideo, betere video komt binnenkort. Ik kon het gewoon niet laten even een videootje te uppen:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1405792

Denk ergens volgende week.. 17 juni ga ik op vakantie dus voor die tijd in ieder geval :). Voor 17 juli wil ik ook nog het eiland releasen, waarvan screens staan in het "Show jouw models"-topic, de Mariner en misschien nog een paar andere dingen.

Geplaatst:
comment_1405794

Je bedoelt Condaire Islands?

Beetje offtopic misschien, maar waarom maak je niet eerst wat af voordat je aan wat nieuws begint? :$

Maar iig, übermod _O_

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1405812
Je bedoelt Condaire Islands?

Beetje offtopic misschien, maar waarom maak je niet eerst wat af voordat je aan wat nieuws begint? :$

Nee, ik bedoel niet Condaire Islands. Da's de TC waar ik aan meewerk. Enneh, waarom ik steeds aan iets nieuws begin? Omdat ik vaak tijdens het maken van een mod mijn interesse erin verlies, maar als ik er later achter kom dat het jammer is dat ik die mod niet heb afgemaakt, voltooi ik 'm vaak alsnog en release ik 'm.

Geplaatst:
comment_1406913

Kan je al iets duidelijker zijn over de release date? :$

Niet mijn bedoeling om te zeuren hoor (ondanks dat ik het wel doe :$), maar als deze eenmaal uit is is dit echt het enige waar ik op ga rijden ofzo _O_

Geplaatst:
comment_1408556

Puma, wanneer komt ie nou uit? :-(

Ik probeer niet te zeuren (al doe ik het wel, epic fail) maar ik kan echt niet wachten op deze mod :eten:

@Hieronder: Beh, schiet op :-(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.