Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Limp Bizkit

wes2.jpg

Limp Bizkit is een Amerikaanse nu metal/rapcore band uit Jacksonville, Florida. De band heeft wereldwijd meer dan 50 miljoen albums verkocht. De huidige bandleden zijn zanger Fred Durst, bassist Sam Rivers, drummer John Otto (River’s neef), gitarist Wes Borland en sampler DJ Lethal (Leor Dimant). De gitarist Wes Borland verliet de band in 2001 nadat de band drie albums had uit gebracht, hij werd vervangend door Mike Smith, die meewerkte aan het vierde album van de band Results May Vary. Borland kwam terug in 2004 en werkte mee aan The Unquestionable Truth (Part 1), om vlak daarna in 2005 de band alweer te verlaten. Daarna werkte hij met verschillende projecten zoals zijn eigen band Black Light Burns, Fear and the Nervous System, Jonathan Davis and the SFA en Marilyn Manson. Op 12 februari 2009 werd op de officiële website van de band bevestigd dat alle vijf originele bandleden weer bij elkaar komen om op een wereldtour te gaan.

Leden

*Fred Durst - zang (1995-2005, 2009-heden)

*Wes Borland - gitaar (1995-2001, 2004-2005, 2009-heden)

*Sam Rivers - basgitaar (1995-2005, 2009-heden)

*DJ Lethal - draaitafels/keyboards (1996-2005, 2009-heden)

*John Otto - drums (1995-2005, 2009-heden)

Ex -leden

*Mike Smith - gitaar (2001-2004)

Faith



Edited by Forumrunner

Featured Replies

  • Author

Niemand kent Limp Bizkit zo te zien.

Jawel hoor :Y .

Die gitarist is wel vet. Ik vind hun muziek gedeeltelijk goed.

Er zitten zeker goede stukken in, maar over het algemeen niet mijn stijl.

hugotje112

LIMP BIZKIT _O_ _O_ _O_

Fantastische muziek!! Geweldig, helemaal mijn smaak niet alle nummers maar wel bijna allemaal :D

Behind blue eyes vind ik wel een goed nummer

Dat vind ik een waardeloos nummer, de LB versie in ieder geval. Je hoort dat zijn stem helemaal aangepast is met de computer, en er zit gewoon geen ziel meer in. Doe mij maar het origineel:

De versie van The Who is inderdaad velen malen beter!!

Ik had is een keer een filmpje gezien van limp bizkit op woodstock 99 waarbij de zanger ging crowd-surfen op een stuk hout :7 .

ik ken ze niet maar ik hou ook niet van die muziek.

De versie van The Who is inderdaad velen malen beter!!

Daar ben ik het mee eens. Misschien ook omdat ik een beetje een The Who fan ben.

Maar Limp maakt ook erg goede muziek.

Ga je voor elke groep die je leuk vindt een topic starten? :? Ik luister naar sommige van hun liedjes. :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.