May 25, 200521 yr wie kan mij een screen laten zien waar je begint? ik dacht in een steegje... kunnen jullie erook gelijk een screen bijzetten als je dat steegje uitloopt en je kijkt naar links of rechts bijv. ? ik ben er benieuwd naar... -_-
May 25, 200521 yr Author ziet er niet slecht uit... lekker zo'n achterstandsbuurtje nu maar afwachten
May 25, 200521 yr Heb het hele begin gescreenshot dus je kan het hier bekijken: http://www.gtasanandreas.nl/sapicturesps2.php Natuurlijk zijn van alle missies ook screenshots te vinden in de walkthrough.
May 25, 200521 yr Author weet je wat... ik kijk anders het hele walktrough gedeelte door... dan zie ik alles van de missies ( als ik die doe ) en de pizzatentjes etc...
May 26, 200521 yr in dit topic zijn er heel wat screenshots te zien, bij de gta.games.nl screenshot afdeeling (zelf voor ps2, pc en xbox ) en gwn op google san andreas intype en je hebt er ook veel
May 26, 200521 yr Author ja dat doe ik ook erg vaak... maar dan zie ik steeds weer de zelfde ( lol ) maar ze zien er niet gek uit
wie kan mij een screen laten zien waar je begint? ik dacht in een steegje... kunnen jullie erook gelijk een screen bijzetten als je dat steegje uitloopt en je kijkt naar links of rechts bijv. ? ik ben er benieuwd naar...
-_-