Jump to content
Geplaatst:
comment_1403258

<div align='center'>

pes2010_logo.jpg

Pro Evolution Soccer 2010

<table class="gtaf_table_simple"><tr class="first_row"><td> </td><td></td></tr><tr><td>Ontwikkelaar </td><td> Konami</td></tr><tr><td>Uitgever </td><td>Konami</td></tr><tr><td>Genre </td><td>Sport</td></tr><tr><td>Platforms </td><td>Xbox 360, PSP, Playstation 2, Playstation 3, PC</td></tr><tr><td>Online </td><td>Ja</td></tr><tr><td>Release </td><td>23 oktober 2009</td></tr><tr><td>Demo </td><td>?</td></tr><tr><td>Website </td><td>http://www.konami-pes2010.com/</td></tr></table>

Hét topic over Pro Evolution Soccer 2010.

Bekijk hieronder de officiële trailer:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="

name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Screens

afbeelding5v.png

afbeelding4g.png

afbeelding3h.png

afbeelding2zya.png

</div>

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 38
  • Bezichtigingen 10.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

• 3 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1444817

Ik heb hem toevallig net zitten kijken op YouTube. Ik denk dat dit wel eens een goed jaar gaat worden voor PES :D

Ze hebben gezegd dat in deze video 50% "built" is en maar 10% van alle animaties. Kan niet wachten :eten:

Bewerkt: door Kai-ShockWave

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1482249

Volgens mij komt PES straks echt terug met een nieuwe game. Ze houden zich al die tijd stil, maar zijn wel druk bezig met van alles. Ben benieuwd naar de demo.

Geplaatst:
comment_1482265
Volgens mij komt PES straks echt terug met een nieuwe game. Ze houden zich al die tijd stil, maar zijn wel druk bezig met van alles. Ben benieuwd naar de demo.

Is de release datum van de demo al bekend?

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.