Geplaatst: 5 juli 200915 jaren comment_1403673 Ik wil graag wat wapens van Gunz naar GTA SA converten. Maar waar vind je de Gunz wapens in je map? Ik kan ze namenlijk niet vinden. Alvast bedankt
Geplaatst: 5 juli 200915 jaren comment_1403687 Waar zich dat bevindt weet ik niet, maar misschien dat je hier bruikbare models vindt? http://sketchup.google.com/3dwarehouse/sea...=2&start=24 Ik denk dat het anders nogal moeilijk wordt om models uit guns te importeren in 3DSmax en exporteren naar SA. Maar daar kan ik fout zitten.
Geplaatst: 5 juli 200915 jaren Auteur comment_1403728 Waar zich dat bevindt weet ik niet, maar misschien dat je hier bruikbare models vindt?http://sketchup.google.com/3dwarehouse/sea...=2&start=24 Ik denk dat het anders nogal moeilijk wordt om models uit guns te importeren in 3DSmax en exporteren naar SA. Maar daar kan ik fout zitten. Maar als je het met die geweren kan zou het toch ook moeten kunnen met geweren uit een ander spele lijkt mij?
Geplaatst: 5 juli 200915 jaren comment_1403821 Ja, maar dan moet je die geweren eerst uit de bestanden kunnen halen en kunnen importeren in een 3d programma. En dat is naar alle waarschijnlijkheid niet mogelijk.
Geplaatst: 5 juli 200915 jaren Auteur comment_1403922 Ja, maar dan moet je die geweren eerst uit de bestanden kunnen halen en kunnen importeren in een 3d programma. En dat is naar alle waarschijnlijkheid niet mogelijk. Oke, maar ik wacht nog even op antwoord van mensen die er meer van weten , bedankt
Geplaatst: 9 juli 200915 jaren comment_1408384 goed bedacht:D ik wou zo iets doen met het spel warrock maar werkte niet omdat warrock alleen maar bestaat uit textures en was dll's en verder ik weet nit zo veel over gunz maar mischien kun je in de hoofd map ctrl+f[zoeken] en dan de naam van het wapen:D Bewerkt: 9 juli 200915 jaren door lolhooftz
Geplaatst: 9 juli 200915 jaren Auteur comment_1408417 goed bedacht:D ik wou zo iets doen met het spel warrock maar werkte niet omdat warrock alleen maar bestaat uit textures en was dll'sen verder ik weet nit zo veel over gunz maar mischien kun je in de hoofd map ctrl+f[zoeken] en dan de naam van het wapen:D Dat werkt niet, ik denk dat het net als in gta sa gewoon in 1 map zit (gta3) maar ik heb geen idee welke
Ik wil graag wat wapens van Gunz naar GTA SA converten.
Maar waar vind je de Gunz wapens in je map?
Ik kan ze namenlijk niet vinden.
Alvast bedankt