Flitskikker Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 (bewerkt) Er is zowat niemand meer die GTA1 speelt, maar easter eggs zijn altijd wel geinig. Ik geef er alvast een paar VERBORGEN WOORD 1. Het is aanbevolen dat je de cheats "stevesmates" en "porkcharsui" gebruikt 2. Start het "Bent Cop Blues" level en stap in de bruine Regal. Deze auto moet je gebruiken, dus vernietig hem niet. In de auto druk je op C zodat je de coördinaten kunt zien 3. Rijd naar het noorden, naar Miramire, achter een gebouw (coördinaat 2,1,0) ligt een band. Rijd er over heen. 4. Ga nu richting Vice Beach in het zuiden met nog steeds dezelfde auto. Bij het hotel (coördinaat 227,111,0) ligt ook een band. Rijd er overheen. 5. Rijd nu naar Richman Heights. Vlak bij het treinspoor (coördinaat 119,236,0) ligt weer een band. Rijd er over. Er komt "YEEEHAAA!" op het scherm te staan 6. Rijd nu naar de telefoons in Vice Shores. Boven de weg zweeft nu het woord "BILLY". (Zoom in en uit met [ en ]) (Wie is Billy eigenlijk? Een maker?) Screens: Voor: Erna: CHEAT OP DE COVER Op de cover van GTA (niet degene die wij kennen) staat een auto. Op het nummerbord staat "6031769". Als je deze code invoert als naam, krijg je oneindig levens. Screens: BIKE EGG Deze hoorde ik van een vriend, en heb ik nog niet getest 1. Stap op een Bike zonder wapens 2. Druk op "ENTER" en "Ctrl" tegelijkertijd. 3. Neem de auto erachter en ram de Bike. 4. Je zien nu een kopie van jezelf. 5. Rijd hem niet over, of je gaat dood. In elk level, als je op F6 drukt, zie je staan Hidden Secrets found ../.. Weet iemand deze secrets? Bewerkt: 11 april 2007 door Flitskikker Reageren
Gino99 Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Leuk gedaan flitskikker.Die van Billy wist ik helemaal nie.Hoe kom je eraan >>> Door Dutchy3010: Zo'n lange post is niet nodig om te quoten, zeker niet als je daar gelijk onder staat. <<< Reageren
bas1313133 Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 allemaal ff prbere natuurlijk Reageren
bas1313133 Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) ok geprobeert die van die motor moet die motor daarvoor geparkeerd zijn of kan je ergewwoon een van de straat pakke en die van billy die werkte Bewerkt: 18 mei 2007 door bas1313133 Reageren
Bigstijn Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Ik heb een bus met jesus met een kruis erop gevonden ik denk dat ie al bestondt maar voor de zekerheid: Vriendelijke groet stijn Reageren
michaelfivez Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Ik heb een bus met jesus met een kruis erop gevonden ik denk dat ie al bestondt maar voor de zekerheid: Vriendelijke groet stijn Lol, leuk gevonden Reageren
Aeroplane Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Hmm .. ik denk na 10 jaar , dat ... 100 Miljoen mensen dit busje al hebben zien rijden hoor Ik niet Wel leuk gevonden Reageren
profile Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Volgens mij is deze nog niet bekend. Maar dat komt waarschijnlijk ook omdat er op wikigta geen EE staan over gta 1. Maar dit is ook helemaal geen EE.(verbeter me als ik fout zit) Bij de voertuigen lijst vond ik dit. Geen EE dus. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Volgens mij is deze nog niet bekend.Maar dat komt waarschijnlijk ook omdat er op wikigta geen EE staan over gta 1. Maar dit is ook helemaal geen EE.(verbeter me als ik fout zit) Bij de voertuigen lijst vond ik dit. Geen EE dus. Beste profile Een EE is een grapje of een verwijzing van de makers. In dit geval een verwijzing naar jesus (zn dood?) En een grapje dat ze jesus misbruiken Vriendelijke groet stijn Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 EE , is het niet , maar wel gewoon vreemd dat dat er precies zo op zit Reageren
bas1313133 Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 het is de bus naar de dood . Ps het is waar ik pleeg altijd zelfmoord in die bus Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Dit is gewoon een lijkwagen zoals de Romero in GTA VC/SA.... Geen EE.... Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Dit is gewoon een lijkwagen zoals de Romero in GTA VC/SA.... Geen EE.... Waarom staat er dan jesus op als het een lijkwagen is want ik heb nog nooit een lijkwagen met jesus erop gezien. Reageren
Joriz Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Dit is gewoon een Bus (zo heet het voertuig ook als je instapt) van een religieuze groep zoals je er wel meer hebt in Amerika. Zie ook http://nl.wikigta.org/wiki/Bus_%28Grand_Theft_Auto%29 Dus geen Easter egg. Gewoon een van die kleine details dei Grand Theft Auto dichterbij de echter wereld haalt. Reageren
bas1313133 Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 (bewerkt) kom op joriz we hadden juist lol de beroemde bus http://img217.imageshack.us/my.php?image=g...12405746wc3.jpg Bewerkt: 5 augustus 2007 door bas1313133 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.