Voor mijn overgang van 2 havo/vwo naar 3 havo heb ik van mijn moeder een mobiel abonnement bij vodafone gekregen en als ik dus al 1 cent over mijn bundel heen zou gaan werd ik afgesloten. Nou heb ik dit abonnement dus 1 dag en merkte vanochtend dus dat ik in mijn slaap het mobiel internet aan heb gezet!!! Hij is maar op 1 pagina gebleven en volgens mij kost dat dus minder omdat ie niets hoeft te doen. Iemand ideeën over dit ongeval? En als het alsnog heel veel kost iemand smoezen die ik kan gebruiken? Want mijn moeder gaat dit echt niet geloven dat ik het op die manier op de eerste dag heb opgemaakt. (Ik zit trouwens bij Vodafone waar ik maar niet kan registreren op MyVodafone op een rare manier)
Voor mijn overgang van 2 havo/vwo naar 3 havo heb ik van mijn moeder een mobiel abonnement bij vodafone gekregen en als ik dus al 1 cent over mijn bundel heen zou gaan werd ik afgesloten. Nou heb ik dit abonnement dus 1 dag en merkte vanochtend dus dat ik in mijn slaap het mobiel internet aan heb gezet!!!
Hij is maar op 1 pagina gebleven en volgens mij kost dat dus minder omdat ie niets hoeft te doen. Iemand ideeën over dit ongeval? En als het alsnog heel veel kost iemand smoezen die ik kan gebruiken? Want mijn moeder gaat dit echt niet geloven dat ik het op die manier op de eerste dag heb opgemaakt. (Ik zit trouwens bij Vodafone waar ik maar niet kan registreren op MyVodafone op een rare manier)