Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Spam op het Forum

(0 reviews)

...geïllustreerd via een amateuristische Paint-kaart. De grootste bijdragers (grootste spamtopics en leden met +1000 posts in zo'n topic) zijn voorgesteld door minimalistische landen en steden. Fuchsia voor leden met meer dan 3.000 posts in één topic.

gallery_113271_231_132087.png

Het grote vraagteken rechtsonder is het "Hoe bekend is de persoon boven je?"-topic, het grootste topic zonder Topic-Addict.

Sommige leden zijn meerdere keren terug te vinden, vind jij ze allemaal?

24 Comments

Recommended Comments

Thundercover Forum Legend

Thundercover

Administrators

Je bent wel bescheiden met het maar één keer benoemen van jezelf. :puh:

SpacyColours Al Capone

SpacyColours

Leden

Phoenyxar, zoiets geniaals kan alleen jij bedenken. Chapeau!

Bewijst ook meteen aan iedereen hoe gezellig het Megaledenforum altijd is geweest..... :7

Tommie59 Al Capone

Tommie59

Leden

Ik moet toch meer gaan posten in het slforum zo te zien. :7

Phoenyxar Community Legend

Phoenyxar

Ereleden

Wel, voor de omvang van dat subforum zijn er inderdaad weinig uitschieters!

Je bent wel bescheiden met het maar één keer benoemen van jezelf. :puh:

Zo kent u mij, de bescheidenheid zelve! Hetzelfde voor Basssss trouwens, twee keer aanwezig, maar twee keer no. 1 in diens topic.

Bewijst ook meteen aan iedereen hoe gezellig het Megaledenforum altijd is geweest..... :7

*tumbleweed*

Danger_dog_guy_7 Al Capone

Danger_dog_guy_7

Leden

Leuk om te zien! Wel grappig dat Nick en ik de enige zijn bij het GU deel. Dan zijn ze bij ons nog bescheiden in vergelijking tot de andere gangs.

Phoenyxar Community Legend

Phoenyxar

Ereleden

Goh, dat is slechts een kwestie van tijd en omvang van een topic/gang. Des te groter een topic, des te groter de kans op één of meerdere topic-addicts. Binnen enkele maanden zal KoningJesper daar ook wel bij horen.

_Night-Men_ Al Capone

_Night-Men_

Leden

Ik had Phoenyxar binnen elke staat verwacht.

Desalniettemin sta ik er twee keer op *schouderklopje bij mezelf*

Bassieboy35 Legendary Godfather

Bassieboy35

Ereleden

Kijk aan, ik word niet gezien als spammer. ^_^

Dexist Al Capone

Dexist

Leden

Mooi gedaan :) . Zo te zien heb ik een mooie kustplaats :D

NickOwnage Legendary Godfather

NickOwnage

Leden

Haha, geweldig! Phoeny volgens mij heb jij je eigen expres weggelaten overal, ouwe spammert.

JasonStatham The Godfather

JasonStatham

Leden

Wat een hoop spammerts, ben blij dat ik er geen van ben :)

Phoenyxar Community Legend

Phoenyxar

Ereleden

Dat is maar een kwestie van tijd.

Haha, geweldig! Phoeny volgens mij heb jij je eigen expres weggelaten overal, ouwe spammert.

Helaas, ik heb maar twee topics waar ik +1000 posts heb (heb er wel +30.000 in die twee, maar dat terzijde)!

NickOwnage Legendary Godfather

NickOwnage

Leden

:7
KoningJesper Al Capone

KoningJesper

Leden

Geweldig dit worshippy.gif

Goh, dat is slechts een kwestie van tijd en omvang van een topic/gang. Des te groter een topic, des te groter de kans op één of meerdere topic-addicts. Binnen enkele maanden zal KoningJesper daar ook wel bij horen.

Hoeveel posts heb ik nu dan in GU? puh2.gif En wat is dat klokje?

Phoenyxar Community Legend

Phoenyxar

Ereleden

Hoeveel posts heb ik nu dan in GU?

Momenteel 857. Ik gok dat je voor maart een Topic-Addict zult zijn.

En wat is dat klokje?

Latenight Lounge (Stamkroeg), was vooral vroeger heel populair, is één van de grootste topics op het forum.

-COMMANDO- Straatrover

-COMMANDO-

Leden

Leuk gedaan :puh:

Foreigner97 Al Capone

Foreigner97

Ereleden

_O_

Prachtig vormgegeven ook. Heerlijk.

Guardian1980 Forum Legend

Guardian1980

Ereleden

Sta er toch twee keer op, maar dat wist ik eigenlijk al wel. Leuk bedacht dit :tu:

Bierbuikje The Godfather

Bierbuikje

Leden

Leuk bedacht! Toch wel weer apart hoe vaak ik mezelf terug vind. :puh:

Phoenyxar Community Legend

Phoenyxar

Ereleden

Tezamen met TekaLoca & moechy ben je één van drie driedubbele Topic-Addicts.

Dr.Oppai The Godfather

Dr.Oppai

Leden

Aangezien ik mij heb afgescheiden van TU eis ik dat Dr. Oppai als onafhankelijke staat gerepresenteerd wordt.

Phoenyxar Community Legend

Phoenyxar

Ereleden

Onmogelijk aangezien je posts niet onafhankelijk bewegen, je hebt ze in The Underground geplaatst!

Dr.Oppai The Godfather

Dr.Oppai

Leden

Daarom claim ik die posts als onafhankelijke staat.

Phoenyxar Community Legend

Phoenyxar

Ereleden

En daarom kan het niet.

Guest
Add a comment...

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.