2008 E3 Media & Business Summit
Hoeveel procent heb je GTA Vice City uitgespeelt? 91 members have voted

Vanaf 14 juli t/m 17 juli zal in Los Angeles de E3 plaats vinden. Dit is een groot game event waar veel game ontwikkelaar zich op richten. Omdat Project's en co dit niet voorbij wil laten gaan zal Project's en co alles over de E3 in de blog zetten. Dit zullen Ikkes en ik (Rullez) om het half uur doen. Dus houd de blog 14 juli in de gaten en verwacht elk half uur een stapel vol met nieuws vanuit Los Angeles
Meer info over de E3 kan je hier vinden op hun Officiële website.
Geschreven door Rullez
Recommended Comments