Editie 108 - Inleiding
Hoeveel procent heb je GTA Vice City uitgespeelt? 91 members have voted

Nog een paar minuten voor tien uur op het moment van de schrijven. De laatste hand wordt aan de Tien gelegd, zodat we eigenlijk elke rubriek weer in de OWN hebben. Helaas nemen we afscheid van Music Center, dat niet echt een heel populaire rubriek bleek te zijn. We bedanken de makers natuurlijk voor hun inzet en voor vragen over muzieksoorten kun je natuurlijk nog steeds bij hun terecht.
Daarentegen hebben we een (tijdelijke) terugkeer van Ongezouten (zo'n laag stof zat er op!) en wensen we Dutchy3010 sterkte, die op deze avond door omstandigheden niet zelf de OWN kon publiceren. Maar dat weerhoudt jullie er vast niet van om lekker te gaan lezen. Veel plezier!
Recommended Comments