Beat Bierbuikje! (0 reviews) Share https://gtagames.nl/blogs/entry/3469-beat-bierbuikje/ Share on LinkedIn Share on Bluesky {lang="reddit_text" Share on X Share on Facebook More sharing options... Followers Hoeveel procent heb je GTA Vice City uitgespeelt? 91 members have voted 1. Hoeveel procent heb je GTA Vice City uitgespeelt? 10% 6% 5 20% 7% 6 30% 1% 1 40% 2% 2 50% 13% 11 60% 7% 6 70% 4% 4 80% 8% 7 90% 48% 40 100% 0% 0 This poll is closed to new votes Please sign in or register to vote in this poll.
2fast{0} Leden May 3, 200917 yr Author stats Je moet even wachten, dan laad er een signature Weet je het zeker?
Basssss Leden May 3, 200917 yr Author stats Je moet even wachten, dan laad er een signature Weet je het zeker? Er komt alleen maar de staan 09-05-09 en BeaT DowN Blog...
David22 Leden May 3, 200917 yr Author stats Je moet even wachten, dan laad er een signature Weet je het zeker? Er komt alleen maar de staan 09-05-09 en BeaT DowN Blog... Oceans style, je weet toch?
Bierbuikje Leden May 3, 200917 yr Author stats Je moet even wachten, dan laad er een signature Weet je het zeker? Er komt alleen maar de staan 09-05-09 en BeaT DowN Blog... Oceans style, je weet toch? Die plaatsten er een lap tekst onder, dus dat klopt niet.
Jowx Ereleden May 4, 200917 yr Author stats Die plaatsten er een lap tekst onder, dus dat klopt niet. De stijl overnemen en een volledige kopie is een groot verschil.. Maar dat geeft niet, het is niet de eerste keer dat we, van The Oceans, toonaangevend zijn.. Ik wacht vol spanning af waar we BierBuikje mee moeten inmaken, al zal dat niet al te veel problemen moeten opleveren denk ik zo... Gewoon zorgen dat er wat bier in gaat en we maken hem alles wijs..
Bierbuikje Leden May 4, 200917 yr Author stats Ik wacht vol spanning af waar we BierBuikje mee moeten inmaken, al zal dat niet al te veel problemen moeten opleveren denk ik zo... Gewoon zorgen dat er wat bier in gaat en we maken hem alles wijs.. Konijntjes kan ik aan met 1 vinger.
Jowx Ereleden May 4, 200917 yr Author stats Konijntjes kan ik aan met 1 vinger. Ik ben altijd in de meerderheid, dus met dat soort uitspraken zou ik uitkijken als ik u was..
Bierbuikje Leden May 4, 200917 yr Author stats Ik ben altijd in de meerderheid, dus met dat soort uitspraken zou ik uitkijken als ik u was.. Ben ik allang op voorbereid. Je zult me niet zo snel verslaan, al werkt de hele crew met je mee.
Jowx Ereleden May 4, 200917 yr Author stats Ben ik allang op voorbereid. Je zult me niet zo snel verslaan, al werkt de hele crew met je mee. Ik had het niet over de crew lieve schat.. :$ Ik had het over een nieuwe invasie van konijnen, was je de vorige al vergeten? >=)
Bierbuikje Leden May 4, 200917 yr Author stats Ik had het niet over de crew lieve schat.. :$ Ik had het over een nieuwe invasie van konijnen, was je de vorige al vergeten? >=) Was ik alweer vergeten. =O Waarschijnlijk teveel konijnen gegeten toen.
Jowx Ereleden May 4, 200917 yr Author stats Was ik alweer vergeten. =O Waarschijnlijk teveel konijnen gegeten toen.Hahahaha.. Hebben ze jou dat verteld toen je weer bijkwam in het ziekenhuis? Hahaha, waarschijnlijk was je even buiten westen geraakt..
Bierbuikje Leden May 4, 200917 yr Author stats Ze zeiden in het ziekenhuis dat ik buiten westen was geraakt door teveel konijnenboutjes en daardoor wel 3 dagen van de wereld af was. Wat is jou kant van het verhaal dan? =O
Bierbuikje Leden May 4, 200917 yr Author stats Spammers(19-04-2009): 1. Bierbuikje 5514 +1 You can't beat me.
Jowx Ereleden May 4, 200917 yr Author stats Erg origineel.SPAM! Jahaa.. En dat mag dus niet.. Oh.. Wacht even.. BeaT DowN..
moechy Leden May 4, 200917 yr Author stats Ik vind het maar onzin... Dat is ook net datgene dat jij altyd uitkraamt.
Recommended Comments