Jump to content

PSP topic


Tha Real G.

Recommended Posts

Sony gaat productie van PSP verhogen

bron:gunk.be(alle nieuws die ik over de PSP hier post)

Ken Kutaragi heeft in een interview bevestigd dat Sony de productie van de PlayStation Portable gaat verhogen. Dit gaan ze doen door een nieuwe fabriek te openen. Daarbij zijn China of Taiwan de grootste kanshebbers.

In februari wist Sony al te vertellen dat ze elke maand de productie wilden verdubbelen. Maar de Kisarazu fabriek vlakbij Tokyo kon dat aantal niet aan, dus is de uitbreiding noodzakelijk.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit is natuurlijk goed nieuws voor de mensen die een PSP willen aanschaffen. ;) Maar Sony had naar mijn mening deze beslissing veel vroeger mogen nemen. Dan hadden we misschien nu al met een PSP in onze handen gezeten <_<

Bewerkt: door Tha Real G.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

slecht nieuws

Door een misser van Sony bestaat er een grote kans dat de launch van de PSP wel eens zou uitgesteld kunnen worden.

En wat voor een misser!! Hoe kon iemand nu al verwachten dat de handelskenmerken PSP en UMD al geregistreerd waren? Sony alvast niet, want door deze misser is het mogelijk dat we de PSP wat later dan september zullen mogen verwelkomen. De afkorting PSP is reeds in het bezit van het bedrijf Owtanet en staat voor "Publishing, Shopping and Profiles". Het bedrijf Advanced Micro Devices vindt dan weer dat UMD te sterk aanleunt bij de afkorting van de bedrijfsnaam AMD. Op het moment zijn onderhandelingen aan de gang over de problemen, maar als men geen oplossing vindt dan zal een rechtszaak moeten beslissen over het toekomstig lot van de PSP in Europa.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Ik was echt optimistisch over de PSP in het begin, ik was zelfs eerst voor DS, maar koos uiteindelijk voor PSP & nu moet ik toch wel zeggen: Kiss my ass

Link to comment
Delen op andere websites

wtf kun je zeike over een afkorting?????

PSP= Play station Portable, als ze maar niet te lang w8e met uitstellen want anders kunnen ze nu gewoon beginnen met het maken van de PS3, of mag die afkorting ook nie? :angry: :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

Hahaha dit is toch te gek voor woorden? ik snap het ff helemaal niet meer, als jij of ik aan een nieuw product beginnen, dan kijk je toch altijd eerst of die naam voor dat product al bestaat? (foutje van Sony dus)

Maar als je dus een product al op de markt heb gebracht (dat psp heet), en iemand anders heeft wereldwijd aangekondigd dat hun nieuwe product psp gaat heetten (sony dus) dan ga je daar toch veel eerder achteraan? of ben ik gek? (foutje dus van diegene die psp al reeds heeft uitgevonden)

Of diegene die het merk psp al heeft uitgevonden denkt bij zichzelf: ik wacht een half jaartje en vraag een shadevergoeding aan (wat heel slim is in zijn ogen, maar wat hij niet weet is dat er al miljoenen over de toonbalk zijn gegaan, end at er nu hele verdrietige mensen zijn, want die moeten zijn/haar psp van sony inleveren en wachten totdat ze een nieuwe krijgen met een nieuw merk erop)

En natuurlijk moeten wij ook langer wachten.........wat helemaal niet leuk is!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Geen excuuus van Sony over de PSP

De release van Sony's PSP in Europa zal ongeveer 9 maanden later zijn dan de release in Japan. Erg frustrerend voor de mensen die er eentje willen en nog niet de 'illegale' toer op gegaan zijn. Ook hoef je geen excuses te verwachten van Sony...

Volgens David Reeves van Sony Computer Entertainment Europe, moet je juist gelukkig zijn met de late release! Door de late release zou er volgens hem een veel stabieler product geleverd worden. De kinderfoutjes die er ongetwijfeld inzitten bij de eerste lancering zouden na die 9 maanden zo goed als verdwenen moeten zijn.

Nog een voordeel, volgens David Reeves, zijn de vele games en films die ondertussen al ter beschikking zijn. Dit maakt dat je in Europa bij de lancering direct een grote keuze hebt. Een dertigtal games en ongeveer 25 films moeten dus de pijn wat verzachten.

Toch is dit niet de reden van de vertraging aldus David Reeves, de vele richtlijnen en regels in Europa en de productie van genoeg PSP's om niet direct in een tekort te vallen zijn de voornaamste oorzaken.

Er wordt uiteraard geen woord gerept over de handelsmerken waarmee ze problemen zouden hebben.

Geen excuses dus maar veel bla bla! Nu nog boem boem en het is hun vergeven!

bron:gunk.be

Link to comment
Delen op andere websites

richtprijs PSP-games bekend

Op het afgelopen PSP Event in Amsterdam zijn we een beetje meer te weten gekomen over de handheld van Sony en zijn games. Zo zouden de games van de PlayStation Portable rond de €55 gaan kosten. Wat ongeveer €5 minder is als een PlayStation 2 spel. We vertellen er wel bij dat dit een richtprijs is en dus nog een beetje van de winkeliers zelf af zal hangen.

Hieronder vind je nog een lijstje van de launchtitels die hier verkrijgbaar zullen zijn:

* WipeOut Pure

* Ape Academy

* Fired Up

* MediEvil Resurrection

* F1 Grand Prix

* Ridge Racer

* Everybody's Golf

* World Tour Soccer

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...