Jump to content

fimpjes achter elkaar plakken


zupadomien

Recommended Posts

ik ga overmorgen naar bobbejaanland, ik zal er verschillende (on-ride) filmpjes maken maar ik zou een mooi trip veslag willen maken dus ik zou al die filmpkes achter elkaar willen plakken (tussen 2filmpjes word heb bv. even zwart en begint het volgende) weet iemand met welk programma ik dat kan doen ??en ik zal waarschijnlijk mijn camera gaan draaien is het daar ook mogelijk om bv ondersteboven beeld juist te zetten??als iemand zo een programma weet...

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk bij google "Corel 10"

Dan begin je een nieuw plaatje ga naar movie.

"Insert from file"en dan kan je filmpjes na elkaar plakken!

(Moet je wel omzetten naar GIF die filmpjes. )

Als je een tussen blad wilt insert from File(filmpje) dan zwart blad dan weer filmpje.

Bewerkt: door GoKu
Link to comment
Delen op andere websites

Wat bedoel je?

Sasuke heeft het antwoord: Windows Movie Maker

Kun je gewoon een film van windows media player maken!

Probleem opgelost PER PM! :)

Bewerkt: door GoKu
Link to comment
Delen op andere websites

Dikke 700 euro, heb je niets aan Windows Movie Maker ?

kan ik ermeedoen wat ik bedoel?

Windows movie maker zou gewoon standaard op je computer moeten zitten en daar kun je inderdaad mee doen wat je wilt. Je kan gewoon alle filmpjes achter elkaar zetten en ertussen een overgang.

Overigens wens ik je veel succes met het filmen, vorig jaar heb ik het in Sixflags ook geprobeerd maar zonder veel succes :rolleyes: Camera een beetje stilhouden en naar voren gericht houden is toch nog moeilijker dan het lijkt in een achtbaan..

Link to comment
Delen op andere websites

wens ik je veel succes met het filmen, vorig jaar heb ik het in Sixflags ook geprobeerd maar zonder veel succes :rolleyes: Camera een beetje stilhouden en naar voren gericht houden is toch nog moeilijker dan het lijkt in een achtbaan..

het is me gelukt ik heb wel redelijk goede filmpjes maar ik heb ze op de computer gezet maar als ik een fimpje wil importeren dan staan die filmpjes daar nooit bij en zo krijg ik die dus niet in mijn programma dus .... ik heb een probleem

Link to comment
Delen op andere websites

het is me gelukt ik heb wel redelijk goede filmpjes maar ik heb ze op de computer gezet maar als ik een fimpje wil importeren dan staan die filmpjes daar nooit bij en zo krijg ik die dus niet in mijn programma dus .... ik heb een probleem

Hmm hoe kan dat nou weer.. Je hebt ze gewoon in mijn documenten ofzo gezet? En als je dan in die balk links op 'Video importeren' klikt moet je hem gewoon kunnen openen hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm hoe kan dat nou weer.. Je hebt ze gewoon in mijn documenten ofzo gezet? En als je dan in die balk links op 'Video importeren' klikt moet je hem gewoon kunnen openen hoor.

ze staan in "mijn documenten" maar dat lukt gewoon niet die filmpjes komen niet in die lijst te staan waar ik ze had ingezet en daarmee kan ik ze niet importeren

Bewerkt: door zupadomien
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...